וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: למה נינט טייב מבקשת צדקה?

וואלה! סלבס

11.3.2014 / 14:20

אתם מכירים אותה כמאמי הלאומית שהפכה לרוקסטאר שמסובבת תקליטים - אך מתברר שנינט יודעת לא רק לתת בראש, אלא גם לתרום למטרה טובה. בצחוק, ברור שבצחוק. וואלה! סלבס סמיילי

צילום מסך

נינט טייב צריכה תרומה? כנראה שבין ההופעות על הבמה, הערבים הארוכים על עמדת הדי ג'יי והימי הצילום לקמפיין התחתונים שלה, התשובה היא לא ממש. אז למה היא צריכה שתפתחו את הלב שלכם ועל הדרך גם את הארנק המלא במזומן? כדי להציל את העולם. שימו לב, זה מצחיק.


עוד סלבס נוצצים? הנה:
התחפושת הסקסית של נטלי דדון
ריטה חושפת רגליים בשמלה סקסית
לוהט! המסיבה הפרטית של דורית בר אור

נינט טייב. רשת, צילום מסך
סמיילי קורץ? נינט טייב/צילום מסך, רשת

אז אתם יכולים לנשום לרווחה – טייב בסך הכל הוזמנה להשתתף הערב כאורחת משעשעת של ליאור שליין ב"מצב האומה", כך שבאמצעות התכנית היא תנסה להציל את העולם. נינה (עם התספורת הקצוצה), נושאת נאום מרגש נגד האנשים שעושים שימוש מוגזם בסמיילים באיפון.

"היי, זו נינט. זו פנייה אישית מהלב שלי ללב שלכם... הצטרפו אליי ובואו ביחד נפסיק לסמס סמיילים. זה הגיע ל'קקי מחייך'. בואו נשים לזה סוף, לפני שהספרים של עמוס עוז יראו כמו הספרים של אורי פינק", היא פונה בהתרגשות. "בואו נפסיק לענות להודעות באותו אייקון... מהסמס הבא, כשאין מה להגיד למישהו לא שולחים סמיילי אלא הולכים הביתה ועונים לו סמיילי".

"לתרומה של 10 שקלים למאבק בסמיילי שלחו הודעה מנוסחת היטב, בואו כולנו נפסיק לסמס סמיילים למען הילדים שכן יודעים לכתוב", היא מסכמת. מה, לא תפתחו את הארנק שלכם, לפחות הערב ב-22:30, כשהתכנית תשודר בערוץ 2?


תמיד כשמגיעים אליה מתרימים לפתח הבית, וואלה! סלבס מסבירה כבר תרמה במשרד. משרד הפנים.


רכלו על הפנייה הנרגשת של נינט בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully