וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפקיד ההוליוודי החדש של אורי פפר

וואלה! סלבס

10.3.2014 / 0:10

בעלה של יעל גולדמן, שחי זמן רב כשחקן ישראלי בלוס אנג'לס, יככב על המסך הקטן בסדרה החדשה של גידי רף - "Dig". את הדרמה האמריקינית, פפר יצלם בירושלים. וואלה! סלבס ליהוק

אורי פפר. אביב חופי
סטאר קוואליטי? אורי פפר/אביב חופי

הקהל האמריקני צריך להתחיל לשנן את השם אורי פפר? השחקן הישראלי, שבילה שנים ארוכות בין ניו יורק להוליווד במטרה להשתלב בתעשיית הבידור הנוצצת בעולם, עשוי לכבוש בקרוב את צופי הטלוויזיה בארצות הברית - אבל כחלק מצוות השחקנים בסדרה חדשה שתצולם ממש כאן, בארץ הקודש, או לייתר דיוק, בירושלים הזהובה. ליהוק? שיחוק.


עוד סלבס:
בר רפאלי בתמונה פרובוקטיבית
חופשי על הבר: יהודה לוי משתולל

אורי פפר, יעל גולדמן. ניר פקין
השחקן האישי שלה. פפר עם יעל גולדמן/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי בעלה של יעל גולדמן, יהיה חלק מצוות השחקנים הבינלאומי שייקח חלק בסדרת הדרמה האמריקנית החדשה "Dig". בין יוצרי את הסדרה, שתצולם בעיר הבירה הישראלית ותשודר בארצות הברית לקראת סוף השנה ברשת כבלים השייכת ל-NBC, גם גידי רף (שעשה בין השאר גם את "חטופים" המוערכת) והזכיינית קשת.

עדיין לא ברור מה התפקיד שפפר יגלם בסדרה האמריקנית, שעל פי דיווחים, יושקעו בה עשרות מילוני דולרים. מרכז עלילתה של הדרמה המסקרנת נכתב סביב ירושלים - ובה גיבור הסדרה, שהוא סוכן FBI, שפועל לגילוי פרשת רצח וסודות של גורמים מכל העולם, אבל דווקא בתוך העיר העתיקה. הכי ג'יימס בונד מצדם.


וואלה! סלבס מתנדבת לגלם בדרמה את רחב הזונה. אבל בגרסה מודרנית. יש מצב?


רכלו על הג'וב של פפר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully