וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב תביעה נגד יעל גולדמן: "השפילה אותי"

וואלה! סלבס

9.3.2014 / 0:03

אחרי שתבעה את מעצב השיער עבורו שימשה כפרזנטורית - הוא משיב אש וטוען כי הדוגמנית התנהגה בצורה לא מקצועית, הציבה דרישות לא הגיוניות והשפילה אותו. וואלה! סלבס שולפת

יעל גולדמן. ניר פקין
דיווה? יעל גולדמן/ניר פקין

סאגת יעל גולדמן את רוני חתוכה מסרבת לדעוך. אחרי שגולדמן תבעה את מעצב השיער, עבורו שימשה כפרזנטורית, החליט חתוכה להשיב אש ושלח כתב הגנה בו הוא מפרט את התנהגותה של הדוגמנית.

בכתב ההגנה, טוען חתוכה כי גולדמן לא התנהגה במקצועיות, "שירותיה של התובעת נשכרו לקמפיין החלקה של שיער לנשים בהריון", נכתב, "בהתאם לכך הנתבע פעל ועיצב את שיערה... כך שיצא חלק. כחלק מעיצוב השיער פעל הנתבע והדביק על שיערה תוספות שיער כמקובל בימי צילומים, מאחר ונתוניה ואורך שיערה דרשו זאת".

עם זאת, נכתב, "על דעת עצמה ובהחלטה חד צדדית, עצרה את הנתבע באמצע עיצוב שיערה וטענה בפניו שאינה מוכנה לעוד תוספות שיער. למעשה... עצרה את העבודה של הנתבע מבלי שהייתה לה הזכות לכך".


עוד סלבס? הנה:
הטופמודלז הישראליות בעד הפוטושופ
OMG: ניקי מינאז’ מצטלמת בעירום במקלחת

"חש מושפל ומרומה"

אם לא די בכך, בשלב מאוחר יותר, על פי דבריו, החליטה גולדמן כי היא לא מעוניינת בהחלקה וכי היא מעדיפה להצטלם עם תסרוקת, זאת למרות העובדה כי מדובר בקמפיין להחלקת שיער בשיטה יפנית. "לאחר הצילומים הראשונים החליטה התובעת פעם נוספת על דעת עצמה, כי היא לא רוצה יותר להיות עם שיער חלק (שזוהי מטרת הקמפיין) ודרשה עיצוב אחר לשיערה (שיער אסוף, סלסולים)".

"למעשה, התובעת דרשה דברים אשר מעולם לא הוסכמו ונגדו את מטרת הקמפיין. מאחר והנתבע מומחה בתחום ההחלקה היפנית ולמטרה זו שכר את שירותיה של התובעת ומאחר והיא רצתה עיצוב שיער שאינו בתחום מומחיותו של הנתבע (ובניגוד להסכמות בין הצדדים) סירב הנתבע לבקשתה".

גולדמן, כך עולה מכתב ההגנה, "דרשה מהנתבע שיביא ספר שיעשה את מה שהיא רוצה". על פי הדברים, הדוגמנית אף פנתה לאשת יחסי הציבור שהיתה על הסט - ואיימה כי היא "עוד דקה הולכת הביתה". בלית ברירה, הביא חתוכה מומחית לתסרוקות עימה הוא עובד, אך גולדמן דרשה בעל מקצוע אחר לפי בחירתה.

"למותר לציין, בשלב זה, את רגשותיו של הנתבע אשר חש מושפל ומרומה שעה ששילם ממיטב כספו לתובעת והיא מסכלת בפני צוות הפקה שלם את ההסכם עליו חתמה ופוגעת בשמו הטוב של הנתבע, במוניטין שלו ומזלזלת במקצועיות שלו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. גולדמן עם רוני חתוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, מציין חתוכה בכתב ההגנה כי למרות שסיכם עם גולדמן על יחסי ציבור עבור המספרה שלו, היא לא שיתפה פעולה. "בין היתר גב' יוספה ברק, יועצת התקשורת של הנתבע, פעלה וסגרה לתובעת אייטם בתוכנית הבוקר של בערוץ 10 אליה נשלחה התובעת כנציגה ומובילת הקמפיין של הנתבע".

"ברם במהלך התוכנית דיברה התובעת על קמפיינים שונים בהם היא משתתפת ולא הזכירה את הקמפיין של רוני. רק כאשר נשאלה על ידי המראיינת על הקמפיין, השיבה 'זה גם'. עסקינן בחוסר שיתוף פעולה מוחלט ולמעשה הכחשה של קיום הקמפיין אליו שכר הנתבע את שירותיה במיטב כספו. אף מעבר לכך, הנתבע ביקש מכל מכריו ואנשי מקצוע לצפות בתוכנית ושעה שהפרזנטורית שלו סירבה לנקוב בשמו ולדבר על הקמפיין חש מושפל ומרומה". אאוץ'.


וואלה! סלבס מרגישה מושפלת בכל פעם שלא מבקשים ממנה להתפשט במיטה.


רכלו על התביעה של גולדמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully