וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כוהנר מודה: "אני מאוהבת"

6.3.2014 / 13:26

גיא גיאור שומע? נראה שהדומנית הבלונדינית מצאה את הרווק שלה. השבוע לירן כוהנר לא רק דגמנה בגדי ים, אלא גם סיפרה בהתרגשות על תחושותיה כלפי החבר. וואלה! סלבס לבבות

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

מה קורה כשבלונדיני נחשק ובלונדינית אטרקטיבית נפגשים? מתברר שאהבה נוצצת. זה לפחות מה שקרה כשגיא גיאור ולירן כוהנר, אלה שעד לא מזמן הכחישו את הזוגיות הטרייה שלהם, החליטו לאחד כוחות לפאוור קאפל נאה במיוחד. כעת, כוהנר כבר מוכנה להודות שמדובר באהבה.


עוד סלבס? הנה:
מה נתן גושן עושה כשהוא פוגש את לירן כוהנר?
רוסלנה אין בעיה עם מסיבות הסקס של אייל גולן
בר רפאלי ועדי עזרא מבלים בתאילנד

לירן כוהנר. לם וליץ סטודיו,
חובטת באקסים המפורסמים שלה. לירן כוהנר/לם וליץ סטודיו

השניים, ששומרים על הזוגיות שלהם הרחק מעדשות הפפראצי, מנהלים בשבועות האחרונים קשר רומנטי דביק למדי (פלוס כמה ימים של חופשה אחד מהשנייה - בזמן שהיא בילתה בתאילנד), אבל לטענתה של כוהנר, גיאור והיא עוד לא ממהרים לאחד כתובות. "כשזה יקרה זה יקרה", היא מסבירה על סט הצילומים של קולקציית בגדי הים המשותפת לגדעון אוברזון וקסטרו. "אני מרגישה מצוין, מאוד מאושרת".

אז מה לגבי האהבה, האם היא פורחת? וואלה! סלבס לא התאפקה ושאלה את כוהנר האם היא מאוהבת. אחרי כמה חיוכים נבוכים, סומק שהתפשט על הלחיים וצחקוקים של בת טיפש-עשרה, הדוגמנית הודתה שזה נכון - היא מאוהבת. יופי, בובה, אומרים שזה עושה טוב לעור הפנים.


וואלה! סלבס מאוהבת גם היא, בפקח העירוני שמגיע להרגיע אותה בכל פעם שהיא מרעישה אחרי 23:00. כלומר, מדי לילה. חושבים שיש לה סיכוי?


רכלו על האהבה של לירן כוהנר וגיא גיאור בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully