וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיילר סוויפט איבדה את בתוליה לג'ייק ג'ילנהול"

שירות וואלה! סלבס

18.2.2014 / 14:12

על פי מקורות הזמרת בת ה-24 רצתה לשמור את עצמה לחתונה, אבל לפני 3 שנים היא התאהבה בשחקן ההורס, ששבר את ליבה לאחר ששכב איתה ולא הגיע ליום הולדתה. וואלה! סלבס המומה

טיילור סוויפט. GettyImages
באסוש/GettyImages

הזמרת טיילור סוויפט, היא אולי ההוכחה שבהוליווד עדיין יש כמה ילדות טובות. מקורבים לזמרת סיפרו לצהובון "ראדר" שהזמרת ההורסת רצתה לשמור את הבתולים שלה לחתונה. לצערה, איכשהו, לפני שלוש שנים, לאחר שיצאה עם ג'ייק ג'ילנהול במשך מספר חודשים, הוא הצליח לשכנע אותה לשכב איתו.

"היא חשבה שהוא האחד ושהם הולכים להתחתן", סיפר מקורב, "אבל לבסוף הוא שכב איתה וזרק אותה. הוא ממש שבר את ליבה". על פי המקורות, זמן קצר לאחר שהשניים החלו לקיים יחסי מין, סוויפט חגגה את יום הולדתה ה-21 והרימה מסיבה מפוארת, ומי לא הגיע? נכון, ג'ק.

רוצים עוד רכילות?
חוזרת בתשובה? נינט טייב מסתובבת עם פאה
מתוקה: המתנה המקורית של מירי בוהדנה לחג האהבה
מלחיץ: ליידי גאגא ננשכה על ידי קוף

טיילור סוויפט על השטיח האדום, 2013. GettyImages
כבר לא בתולה?/GettyImages

"יום לפני הכל היה בסדר", סיפר מקורב, "אבל ביום של האירוע היא לא שמעה ממנו מילה. היא היתה בטוחה שהוא עושה לה הפתעה ושהוא יופיע, אבל הוא לא הגיע. ההברזה שלו שברה אותה. היא ישבה כל הערב בשירותים ובכתה". לא כיף

כזכור, לפני כשלוש שנים, השניים כיכבו בכל מדורי הרכילות מעבר לים, בעקבות הרומן המאוד מתוקשר ביניהם. לאחר הפרידה, סיפרו מקורביהם כי הם לא עמדו בכל תשומת הלב שהופנתה אליהם. אז זהו, שלא.

וואלה! סלבס לא מבינה מה העניין. היא כל יום חושבת שהיא הולכת להתחתן עם הבחור שאספה ברחוב ומקיימת איתו יחסי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully