וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של אור גרוסמן: "אנחנו עוברים תקופה קשה"

וואלה! סלבס

10.2.2014 / 0:01

אחרי שקראתם כאן לראשונה על פירוק הנישואים של אור גרוסמן ובעלה לני שפורן, עכשיו קבלו תגובה ראשונה שלו על המשבר הקשה שהם עוברים. וואלה! סלבס מביאה רק את האמת

אור גרוסמן. ניר פקין,
שיהיה בהצלחה. אור ולני/ניר פקין

רק אתמול (א') חשפה כאן וואלה! סלבס את הפרידה של אור גרוסמן ובעלה איש העסקים לני שפורן, ועכשיו קבלו את הסיפור המלא פלוס תגובה ראשונה שלו.

על פי מקורבים לזוג, גרוסמן ושפורן נמצאים בנתק קרוב לחודשיים, בזמן שהוא על קו ניו יורק - תל אביב, והיא מעבירה את רוב זמנה בארץ עם חברות. "השניים בקושי מחליפים מילה", סיפר מקורב, "אבל הם עדיין מתעקשים לשמור על הנישואים".

אור גרוסמן. ראובן שניידר
תעבור את המשבר או לא?/ראובן שניידר

אמש (א'), לאחר פרסום הידיעה, צייץ שפורן בדף האינסטגרם שלו תמונה ישנה של גרוסמן מתקופת הפסטיגל וכתב: "אישתי הדבר הכי יפה בעולם והעיקר מבפנים!! אוהב אותך". מקורבים לשניים ידעו לספר שהסיבה למעשה היא הרצון שלו לנסות ולשמור על היחסים ביניהם למרות הקשיים.

וואלה! סלבס השיגה היום (ב') תגובה ראשונה של שפורן, שהודה בדברים שפורסמו כאן אתמול ואמר, "אני ואור אכן נמצאים בעיצומו של משבר מאוד קשה כבר מספר שבועות, ועוברים תקופה לא קלה. אנחנו מאוד אוהבים ומנסים לתקן את הדברים. מוסד הנישואים הוא מוסד מאוד חשוב עבור שנינו ואנחנו מקווים שהדברים יסתדרו בצד הטוב ביותר".

וואלה! סלבס מאחלת לשניים בהצלחה. ואם לא, אז אל תשכחו שהיא פנויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully