וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי בוהדנה מתפנקת על סט הצילומים

וואלה! סלבס

22.1.2014 / 0:01

מנחת "משחקי השף" מעבירה ימים ארוכים בצילומים של מנות מעוררות תאבון - אבל לא יכולה באמת לטעום אותן. מזל שיש על הסט שף מדופלם, שדואג לבטן היפה שלה. וואלה! סלבס משלוח

משחקי השף. עדי אורני,
טעים! מירי בוהדנה מתחברת לצוות שופטי "משחקי השף"/עדי אורני

מירי בוהדנה היא אולי אחת הנשים היפות ביותר בישראל (בכל זאת, את קריירת דוגמנות ענפה שלה קשה לשכוח), כזו ששומרת על גוף חטוב גם אחרי שהביאה לעולם שלושה ילדים, גם בלי צורך לדגמן בגדי ים.

אבל גם הבטן החטובה שלה עושה קולות כשהיא רעבה, בטח כשהיא נמצאת בימים ארוכים על סט צילומי ריאליטי בישול חדש - וזוכה לראות כמה צלחות מלאות בכל טוב לנגד עיניה. אז מה הפתרון לבעיה המציקה? שף גורמה שממש מחבב אותה.


רוצים עוד סלבס?
אביבית בר זוהר משיקה חבר חדש
הטיפול הסודי של פמלה אנדרסון בישראל
יונתן רושפלד עוקץ את ’משחקי השף’: ”מביך”

מירי בוהדנה. אביב חופי
טעים לך, מירי? בוהדנה/אביב חופי

את המנות שמכינים מתמודדי התכנית החדשה "משחקי השף" (שמשודרת בערוץ 2), מנחת התכנית לא טועמת, בגלל חוקי הפורמט כמובן - אבל מה יהיה עם בוהדנה הרעבה? את המנות שלה אמנם לא הכינו השף בעל כוכבי מישלן מושיק רוט או חביב המעושרים מאיר אדוני, אלא דווקא השף הירושלמי אסף גרניט - שכנראה מחבב (פלוס) את בוהדנה, שמבלה לצדו על הסט הרותח.

בכדי שלא תישאר רעבה כשהיא מריירת על המטעמים, גרניט דאג לפנק אותה במשלוח מיוחד מלא מטעמים ממסעדת "מחניודה" המפורסמת שבבעלותו, זו שסמוכה לשוק המפורסם שבבירה. כך שבוהדנה אולי שומרת על חיטובים מעוררי קנאה, אבל ממש לא רעבה.


לו רק וואלה! סלבס היתה מגיעה בטעות אל הסט... צונאמי זו מילה קטנה ליד תיאור מה שהיה קורה שם.


רכלו על הפינוק הטעים של מירי בוהדנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully