וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ריאליטי נעצרה בחשד לשידול קטינה למעשה תועבה

וואלה! סלבס

14.1.2014 / 20:53

בתקופה האחרונה היא כיכבה על המסך שלכם כמשתתפת בתכנית ריאליטי - אבל כעת מתברר שאותה בחורה לכאורה שכנעה קטינה לרקוד במועדון לילה מפוקפק. וואלה! סלבס חוקרת

עוד פרשה פלילית בביצה הישראלית (הלא כל כך זוהרת) - והפעם, ניחשתם נכון, שוב מדובר בקטינה שמעורבת בסיפור. אלא שהפעם מדובר בכוכבת ריאליטי, שעל פי החשד, העסיקה קטינה כרקדנית במועדוני לילה. בנוסף, חשודה אותה כוכבת בשידולן של נערות אחרות למעשה המפוקפק.

היום (ג'), בשעות הצהריים, פורסם כי בחורה מאזור הדרום נעצרה בחשד לכך ששידלה נערה בת 15 לעסוק בתועבה - ולשמש כרקדנית במועדוני לילה בארץ. עכשיו, כך מתברר, החשד הוא כי מדובר באחת מכוכבות הריאליטי, שמופיעות בימים אלה על מסך הטלוויזיה המקומי.

סאדו מאזו, דומינטריקס, אישה, סקס, מין, בונדינג. ShutterStock
סאדו מאזו, דומינטריקס, אישה, סקס, מין, בונדינג/ShutterStock

על פי החשד, לא מדובר במקרה חד פעמי - אלא במספר פעמים, שבהן על פי החשד, אותה כוכבת שילמה לקטינה על מנת שתעלה על הבמה במועדוני הלילה ותרקוד. בנוסף, כך על פי החשדות, ניסתה אותה כוכבת לשכנע קטינות נוספות לעסוק במקצוע.

בסוף השבוע החלה החקירה בעניין, ואילו היום נעצרה הבחורה על ידי שוטרי מחוז ש"י והובאה לחקירה. לאחר שנחקרה, שוחררה לביתה בתנאים מגבילים. על פרטי החקירה הוטל איסור פרסום, כך שלפי שעה לא ניתן לחשוף את שמה של משתתפת הריאליטי.

עורכי הדין יהל בן עובד וחיים יצחקי, המייצגים את החשודה, מסרו כי מדובר ב"בחורה מוכשרת אשר מעוררת מטבע הדברים התעניינות. עם זאת, כל פועלה של מרשתנו חוקי. אנו מאמינים כי כל השמועות אודות מעורבותה בעניינים פליליים יתבדו".


אמא של וואלה! סלבס מעלה אותה על במות מאז שהיתה בת ארבע. עד היום היא בטראומה מהעגבניות שזרקו עליה.


רכלו על המקרה גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ריאליטי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully