וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לתאילנד: מורן אטיאס עוצרת בפריז

וואלה! סלבס

30.12.2013 / 12:21

רגע לפני שהשילה את הסוודר לטובת הביקיני המינימלי, השחקנית-דוגמנית הספיקה לעבור בעיר האורות. שם, אטיאס היתה מאוד שקועה - ולא בחבר האיטלקי המעושר. וואלה! סלבס תולעת

שימו לב לסטיגמה שוואלה! סלבס עומדת לנפץ עבורכם: מתברר שדוגמניות אכן יודעות לקרוא. לא סתם לקרוא, אלא לשקוע בין דפי ספר עב כרס. הנה, שימו לב לרומן שמחזיקה בידיה מורן אטיאס, דוגמנית-שחקנית שכיכבה לאחרונה בכותרות - אבל בזכות רומן אחר לחלוטין. נו, זה עם החבר המעושר שלה, לאפו אלקן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה שיחון עברי-צרפתי? מורן אטיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להלהיט אפילו יותר את הקשר עם בן הזוג האיטלקי, שמשפחתו היא הבעלים של חברת המכוניות "פיאט" ושל קבוצת הכדורגל יובנטוס, אטיאס טסה לחופשה חמימה בתיאלנד.

אבל עוד לפני שהשילה את הצעיף לטובת בגד ים לוהט, ביום שישי האחרון עשתה עצירת ביניים בצרפת. בנמל התעופה שבפריז, הדוגמנית נתפסה על ידי וואלה! סלבס החצופה, כשהיא שקועה מאוד בין דפיו של ספר מרתק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"או-לה-לה, ספר!". מורן אטיאס בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור אם מדובר בתרגומון איטלקי-צרפתי-עברי-תאי, בביוגרפיה של משפחת אלקן או דווקא בכרך של רומן רומנטי חדש - אבל אטיאס קראה כל הדרך לבית המלון בעיר האורות שבו העבירה כמה שעות, עד שהתעופפה לחופשה שכולה "גן עדן" תאילנדי. ד"ש למיסטר מיליונים, כן?


למרות התדמית המחוכמת, וואלה! סלבס לא קראה ספר מאז כיתה ו'. אז הסכימה לקרוא פרק של "צמרמורת" ומאז פוחדת שהדפים ינשכו אותה.


החבר המיליונר החדש של מורן אטיאס

"אקס פקטור": מי לא החליף תחתונים מאז האודישנים?

רכלו על החופשה של מורן אטיאס והחבר המעושר גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully