וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג על אביה: "בזכותי הוא לא משוטט ברחוב"

וואלה! סלבס

19.12.2013 / 11:24

אחרי תביעתו של אריה גיזנבורג לסלק את בתו ובעלה עדי קייזמן מ"הבית הכתום" שבנה - מכתב שנשלח מטעם עורכי הדין של הדוגמנית, מסביר את הדברים אחרת. וואלה! סלבס משיבה אש

אסתי גינזבורג עמדה השבוע מול פרסומים מביכים במיוחד עליה - בשל סכסוך לא פתור עם אביה, האדריכל אריה גינזבורג. האב הגיש בקשה לבי המשפט המחוזי בתל אביב, שבה הוא דורש לבטל את הסכם מכירת הווילה שבנה בצפון תל אביב לאיש העסקים עדי קייזמן הנשוי לבתו. כעת, במסמך שנשלח על ידי עורכי דינה של הבת, היא מסבירה את עמדתה על שערוריית הנדל"ן.

במסמך שהגיע לידי וואלה! סלבס, מסביר עורך דינה של הדוגמנית, אריאל דינובצקי, לפרקליטו של התובע כי זהו האב אריה, ש"מעביר את מרשתי (בתו, כזכור) בשבעה מדורי גיהינום במשך תקופה ארוכה". לדבריו של עורך דינם של אסתי ובעלה, "בזכות מרשתי ובעלה, אשר העמידו ערבות אישית וערבות בנקאית לטובת מרשך, עלה בידיו לשכור דירה ולהתגורר בה ולא להימצא משוטט ברחובות", מפרט עורך הדין ומוסיף כי "מרשתי ובעלה אף תמכו בו מעת לעת על בסיס משפחתי ואף העבירו לו כספים למחייתו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם, כשעוד היו בסדר. אריה ואסתי גינזבורג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק גינזבורג, טען בפנייה לבית המשפט כי במהלך השנים הוא בנה את הבית על המגרש בהשקעה עצומה והפך את הנכס ל"יצירת אמנות", וכי מדובר בנכס יוקרתי הידוע בכל העולם. המבנה זכה אף לכינוי "הבית הכתום" והוצג בתערוכות אדריכלות בכל העולם. כעת, לדבריו, בתו ובעלה ביצעו "מחטף של ממש" על הנכס.

עם זאת, באי כוחה של גינזבורג הבת, טוענים כי "בין הצדדים נחתם הסכם מכר, לפיו מכר מרשך למרשתי את הנכס בתמורה לשמונה מיליון שקלים, כאשר תנאי יסוד היה שמרשך יטפל בכל הנוגע לכונס הנכסים ויביא לסגירת תיק ההוצאה לפועל...".

"אין חולק כי החל ממועד החתימה ועד היום שולמו למעלה משישה מיליון שקלים לצדדים שלישיים, ובכלל זה שילם מרשי לעורך דין לשם את חובו (900 אלף ש"ח), סילק את תיק ההוצאה לפועל של חברת ענק... ומשלם מדי חודש את תשלומי המשכנתא המוקצים על הנכס ועוד".

כמו כן, הוסבר כי "מרשך עצמו קיבל מתוך יתרת התמורה כהגדרתה בהסכם שני מיליון שקלים, עד כה סך של כ-750 אלף ש"ח, מעבר לסך של 918 אלף ש"ח שקיבל במועד חתימת ההסכם. בנוסף, שילמה מרשתי לכונס הנכסים תשלום בסך של 269,450 ש"ח בגין שכר טרחתו בעבור שני הצדדים... כלומר מתוך עסקה של כשמונה מיליון שקלים שלמה מרשתי עד היום למעלה משבעה מיליון שקלים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, זה "הבית הכתום" של אסתי גינזבורג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, מספרים מקורבים לדוגמנית-מגישה, כי בימים האחרונים היא מסתובבת כסהרורית ומנסה להבין איך הגיעה למצב שכזה, "היא לא דמיינה בחלומות הכי שחורים שלה שאביה ייצא נגדה ככה", סיפר מקורב, "היא מסרבת להאמין שהוא באמת מסוגל לדבר כזה".

מקורבת אחרת למשפחה מספרת, "הם מעולם לא היו בקשרים טובים במיוחד, גם כשאמה עזבה את הארץ, היא העדיפה לגור אצל חברות ובבתי מלון", סיפרה, "אבל ביום חתונתה היא כן הזמינה אותו לחתונה וניסתה לפתוח דף חדש, אבל זה נראה שהוא מסרב להענות לה".

ממשרד עורכי הדין דוידוב-קלנסקי, המייצגים את אריה גינזבורג, נמסר כי "הסכומים הנאמרים לעיל הם לא נכונים ורחוקים ממה ששולם בפועל. הלכה למעשה, הרוכשים אמורים היו במסגרת התשלומים עבור הבית, לפרוע את המשכנתא הרובצת על הבית ומעולם לא עשו כן".


וואלה! סלבס לא מדברת עם אביה, מאז שהבינה שהשפם העבה שלה הוא תוצאה של גנטיקה. מהצד שלו!


ביוש: פאולינה אלברשטיין מתעופפת מפה

"אקס פקטור": דרמה מאחורי הקלעים בשידור החי

אסתי או אבא? ספרו במי אתם מצודדים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully