וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים חשבון: נטלי דדון, את לא מיילי סיירוס!

מצעד הכוכבים העוקצני של השבוע: פאולינה אלברשטיין מתפשטת כדי למכור נעליים, חגיגת הבת-מצווש של פאולה עבדול. וגם: קשר רומנטי בין טיטי למוש בן ארי? וואלה! סלבס רושמת

צילום מסך

במאי: דובי קליין, עורכי וידאו: אמיר קוטיגרו וליאור נאור

מדי שבוע, אמירה בוזגלו ואדם סרור יסגרו חשבון עם הכוכבים הכי גדולים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן.

הפעם במצעד הכוכבים שצריכים זעזוע או שניים שיעורר אותם, חייבים להתחיל עם השורדת במיל' ואלופת הביקיני, נטלי דדון. אין שבוע שבו היא לא מופיעה במדורי הריכלות בביקיני כזה או אחר, זוכה לפרגונים שהרוויחה ביושר. אבל לאחרונה, צצים כל מיני דיווחים על כך שהיא הופכת לסוג של "מיילי סיירוס הישראלית". ולא רק בגלל התספורת. דדון, את לא חיה בהוליווד - גם לסבלנות של תעשיית הבידור המקומית יש גבול. אל תהרסי לעצמך!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלה לה? נטלי דדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, שמעתם שפאולה עבדול, פעם רקדנית וזמרת אמריקנית מפורסמת והיום בעיקר שופטת לשעבר בתכניות ריאליטי, החליטה להגיע לביקור רשמי בישראל, על חשבון משרד התיירות? רגע, סיבת הביקור הזויה למדי, חגיגת בת מצווה לכוכבת העבר והיהודייה הכשרה. מישהי מקומית יותר עם שם דומה אבל החלטות מקצועיות משונות לא פחות - פאולינה אלברשטיין - דגמנה לא מזמן (שוב) בהלבשה תחתונה. למה הפעם? מותג נעליים. קצת צניעות גברת.

אגב, הקיץ נגמר וכל כוכבי הביצה מחפשים זוגיות כבדי להתכרבל עם פרטנר מתחת לפוך. היציאה הכי משונה מהארון שייכת לאחרונה לגרוש הטרי מוש בן ארי ומלכת היופי טיטי איינאו, כשזוגיות צפויה פחות היא הקאמבק בין ה-BFF, איתי תורג'מן ואושרי כהן. רגע, אם גם טהוניה רובל תיחשף כשהיא יחד עם עידן יניב, כפי שהשמועות טענות - כולם יוכלו כנראה לשתות שוקו ולקלות ערמונים מול האח הלוהטת. הכי רומנטיקה.


וואלה! סלבס לא מתכוונת לקלות ערמונים, אלא לצרוך עוד כמה מנות חלבונים. מול האח!


בבקשה, אל תחזרי-רי לשיראל

גלית גוטמן והחבר? היא מסוגלת ליותר!

רכלו על סגירת החשבונות של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully