וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבכת? אנשים בתעשייה נגד נטלי דדון

וואלה! סלבס

30.10.2013 / 0:00

מפספסת אודישנים, נוטשת את המנהלים, לא עומדת בהבטחות ומתפרצת בזעם בזמן נסיעת מתנה לחו"ל. האם נטלי דדון, יוצאת ריאליטי מסקרנת בעבר, מאבדת את זה? וואלה! סלבס חוקרת

בקיץ האחרון, נטלי דדון הדהימה את חבריה לביצה המקומית - כאשר החליטה לוותר על שערה הארוך לטובת תספורת כרבולת בלונדינית, בדומה לזו של מיילי סיירוס. לא הרבה זמן אחר כך, צצו דיווחים על כך שהדוגמנית הכעיסה את הבוסים בחברת הנעליים "בי יוניק" בכך שפרסמה תמונות שלה כשהיא נועלת מותגים מתחרים. באותה התקופה, החליטה השורדת במיל' לוותר על שירותי סוכנות הניהול הצמודה, "ניהול פלוס" - מה שעורר תהיות האם התספורת של מיילי היוותה קצת יותר מהשראה להתנהגותה של יוצאת הריאליטי.

לוואלה! סלבס הגיעו פניות רבות בנוגע להתנהגותה והתנהלותה המקצועית של דדון, שהיתה בשיא הצלחתה בימים שאחרי "הישרדות VIP" - אך מאז לא הצליחה להשתלב באף פרויקט משמעותי אחר בעולם הבידור. "הקריירה של דדון עוברת דרך הרבה סוכנים. בתחילה יוצגה בסוכנות 'יולי', שהכניסה אותה ל'הישרדות' והשיגה חוזה להגשה על המסך", מספר גורם שמכיר את דדון מקרוב. "בשלב מסוים, החליטה שהסוכנות לא מקדמת אותה למקומות שהיא רוצה להיות בהם והחליטה לעזוב בטריקת דלת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דבר עם הסוכן שלי? נטלי דדון, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

משם עברה הדוגמנית לסוכנות של יואב גרוס ובני מנשה ("ניהול פלוס"), שם ככל הנראה "ניסו לשלב אותה בטלוויזיה כמו שרצתה, ולא רק בקמפיינים", מסביר המקורב. עם זאת, על פי יודעי דבר, דדון לא ממש שיתפה פעולה ולפי המקורבים, לא הגיעה לאודישנים רבים שאליהם נשלחה, כמו לסדרות המוכרות "רמזור" ו"נויורק". על פי העדויות, דדון נטשה את הסוכנות מאותה הסיבה בדיוק - כיוון שלא הביאה אותה למקומות אליהם היא שואפת.

"ככה לא מתנהגים"

בין לבין, נראה כי דדון לא עומדת בהתחייבויותיה גם כלפי גורמים ששילמו לה עבור שירותיה כדוגמנית. לוואלה! סלבס נודע כי היא הגיעה להסכם יח"צני עם אתר אינטרנט, שמשווק ללקוחותיו בגדים דרך הרשת. בין הצדדים, ככל הנראה סוכם שדדון תקבל בגדים בשווי של כ-2,000 ש"ח לפי בחירתה - ובתמורה תצטלם עם הבגדים, תפיץ את התמונות ברשתות החברתיות ותפרסם את החברה. "אבל אחרי שקיבלה את הבגדים, נטלי נעלמה ובכל פעם מצאה תירוץ אחר לעיכוב עם התמונות", מסבירים יודעי דבר. "פעם זו היתה הפרידה מהאקס שלה, חמי בראל, פעם זה היה מעבר דירה, בסוף היא סימסה לאשת יחסי הציבור שהיא איבדה את החבילה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אחרי שחברת יחסי הציבור בדקה פעם אחר פעם מדוע דדון לא עומדת בהסכם - הדוגמנית החליטה לצלם את עצמה עם קופסה של המותג, מה שכמובן לא סיפק את הנהלת החברה, שביקשה ממנה לעמוד בהתחייבויותיה. דדון מנגד, כך על פי מעורבים בדבר, פתרה את העניין בכך שאמרה כי תוכל להחזיר להם את החבילה. "היא התנהגה בצורה מזעזעת", סיפרה אשת יחסי הציבור של החברה, "היא זלזלה בבגדים שקיבלה ובהסכם. אני עובדת עם הרבה מפורסמות, אבל נטלי עברה כל גבול. כשזה היה לה נוח והיא רצתה את הבגדים, אז ידעה להיות נחמדה. אבל ברגע שאיבדה עניין, פליטת הריאליטי הזו שכחה את ההבטחות. ככה לא מתנהגים".

מקרה דומה, התרחש כשדדון הוזמנה לאחרונה לסוף שבוע בטורקיה, כדי לחגוג בנסיעה של "רדיו תל אביב 102fm" לצד סלבס אחרים - בתמורה לכך שתתראיין ותצטלם. עם זאת, כבר בנמל התעופה היא לא שיתפה פעולה עם הצלמים. מאוחר יותר כשנחתו באנטליה, דדון ככל הנראה החליטה כי רמת החדר לא לטעמה וזעמה על הפקת האירוע - שהציעה לה את חדרים משודרגים ובהמשך אף העבירו אותה למלון סמוך (שאף הוא לא סיפק אותה).

"נטלי היא בחורה לא יציבה"

למרבה הצער, גם ביום שלמחרת סירבה להשתתף בפעילות של הקבוצה הישראלית (כשתוך כדי השהות אף אבדה את הטלפון הסלולרי שלה). כשאנשי ההפקה ניסו להסביר לה שלא נהוג לטוס לחופשה ללא עלות עבורה - אך עם זאת לסרב לדבר עם התקשורת בתמורה - היא החלה לצעוק באוטובוס המלא בתיירים. בין הייתר אמרה כי "מדובר בחוצפה, שלא עזרנו לה עם החדרים והאייפון שנעלם לה. למרות שעשינו כל שביכולתנו כדי לעזור לה למצוא אותו, אף על פי שכבר באותו השלב היא דיברה והתייחסה בזלזול לכל צוות ההפקה", סיפר גורם המעורה בפרטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתעדת את עצמה? נטלי דדון בים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שאלנו אותה אם היא לא מתביישת? אנשים מההפקה פינו את החדרים שלהם כדי שיהיה לך חדר אחר לישון בו. את לא יכולה לומר שלא עשינו כלום. היא רק המשיכה להתלהם ולומר שהיא לא מתביישת, שאין לה במה להתבייש. כשביקשנו להעביר את הריב הזה הצידה כדי שלא יתרחש מול כל האוטובוס, שלא יראו אותה ככה - היא ענתה לי בלי לחשוב פעמיים שאין לה שום דבר להסתיר וסובבה את הגב".

"נטלי דדון היא בחורה לא יציבה", אומר גורם בתעשייה, "היא תלושה. אם תבחן את הסביבה שלה, תראה שאף פעם אין לה חברה טובה קבועה. פעם היא נצמדת לירדן הראל, פעם לאשתו של התכשיטן צורי מסיקה. היא אפילו נדבקה לגרושה של האקס שלה, חמי. ככה זה גם בקריירה שלה".

אורית ושדי, המנהלת האישית של דדון, מסרה בתגובה: "נשמע כאילו מדברים על מישהי שאני לא מכירה. נטלי שאני מכירה היא בחורה אחראית מקצועית ומסורה - זו הסיבה שבחרתי לעבוד איתה מלכתחילה".


וואלה! סלבס שקלה לקצץ את השיער ולצבוע את השארית בתכלת. היא רק לא החליטה מאיזה חלק בגוף.


רטוב: ירדן הראל ונטלי דדון מזיעות

בילוי רטוב: נטלי דדון משתוללת עם ביקיני

רכלו על נטלי דדון והשיגעונות שלה גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully