וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מיילי מתנגח בארז טל: "משקפופר עם שיני שפן"

וואלה! סלבס

3.9.2013 / 13:02

סערת המייליז כביכול חלפה מן העולם, אחרי שעונת "האח הגדול" הגיעה לסיומה - אלא שרוני החליט לפתוח את הברז שוב, כשהפעם מדובר בטרף מפתיע. וואלה! סלבס מתנהגת בהתאם

הצ'ק השמן של טהוניה רובל לא סגר את סאגת המייליז, כנראה - ומסכי "האח הגדול" נפתחים מחדש (פיו). הפעם, ארז טל מצטרף למערכה, כשרוני - אותו מתמודד שסולק מהתכנית עקב התבטאויות גזעניות והומופוביות, כתב לחבריו בפייסבוק: "אף אחד לא יוריד לי את האף, גם לא מנחה משקפופר עם שיניים של שפן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב זועם. רוני מיילי מתנגח בארז טל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני, שלא הוזמן לגמר התכנית, כתב בדף הפייסבוק האישי שלו כי "הייתי ביום ג' בבית האח הגדול וארז טל ראיין אותי יחד עם אסי עזר......זה היה ראיון רע רע רע רע רע רע מאוד לשני הצדדים למראיין ןלמרואיין", והסביר, "ארז טל ספג ממני לשון חריפה ביותר וכמובן גם אסי על כך שהם הטו את הכף לטובת דיירים כאלה ואחרים וזה לא משחק הוגן ....כי אם אתה מנחה ומקבל משכורת של הנחיה תשאר להנחות בלבד ועם פנים של ג'וקר ללא מימיקה שמכוונת לכאן ולכאן.............ומה שהם עשו בהנחיה זה דבר שלא יעשה.................ועוד אבא של אסי עזר התגייס בבוקר לתוכנית של חיים אתגר כדי לחסל סופית את מיילי ....אסור היה לו להתראיין בעיניין מיילי ולו רק בגלל שהבן שלו מנחה התוכנית...........הם בטח ידאגו לעשות מטעמים מהמילים שאמרתי לשניהם".

וואלה! סלבס יורה לכל הכיוונים ולא פוגעת. עכשיו היא תתנחם ב-7 קילו של פרייד צ'יקן.


עכשיו זה רשמי: דודו אהרון וזוכת "הרווק" נפרדו

שלום, עכשיו: הדרמה של אושרי כהן בטורקיה

גלית גוטמן אחרי הפרידה: "שנה טובה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully