וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלה בינלאומית: הקמפיין של אור גרוסמן

וואלה! סלבס

25.8.2013 / 12:49

בעוד כמה ימים הדוגמנית תצעד לעבר החופה בטקס חתונה מרגש. אבל עוד לפני - גרוסמן הנרגשת מככבת בסרטון פרסומת לחברת נעליים איטלקית. סינדרלה, מישהו? וואלה! סלבס נעלולית

בעוד שלושה ימים, אור גרוסמן תנעל את עקבי הכלה - ותצעד איתן לעבר החופה בטקס מרגש, אז תגיד "איי דו" לבחיר לבה, איש העסקים לני שפורן. עד אז, הדוגמנית-שחקנית תסתפק בנעליים של מותג האופנה האיטלקי "Carlo Pazolini", שחשף היום (א') את הסרטון המוביל את קמפיין החורף החדש שלו, בכיכובה של גרוסמן המקומית.

הדוגמנית, שטסה באביב האחרון לצילומי הקמפיין בפירנצה שבאיטליה כדי להיכנס לנעליים שמילאו דוגמניות אחרות לפניה - נראית בסרטון כשהיא מדלגת באלגנטיות בתוך טירה. כן, גבר נאה (שאינו ארוסה) רודף אחריה ואפילו תופס את הנעל האדומה שנשמטה מכף רגלה, אה-ל-סינדרלה.

אור גרוסמן. אביב חופי
אינטרנשיונל. אור גרוסמן/אביב חופי

מלבד הסרטון האיטלקי שיופץ בימים הקרובים לכל עבר ברשת, בקרוב תוכלו לתפוס את הטאלנטית של סוכנות ADD גם בחזרות למופע הפסטיגל בחנוכה. שם, גרוסמן בטח תשתמש בכישורי ההליכה על עקבים, בשונה מהחופה הנוצצת שתתקיים השבוע, שאליה היא כנראה לא תצטרך לרוץ.


וואלה! סלבס נמנעת מנעלי עקב, מאז שפיצחה שלושה זוגות כאלה בזמן שהתכוננה לטקס איחוד המרגש של נירו ושירו, זוג ציפורי האהבה שלה.


גרפיטי רוסס בביתה של לבנה ’זוהרים’: ”לסביות לא מנצחות”

פאן: ג’וליה רוברטס תופסת גלשן ובעל עירום

רכלו על הסרטון הבינלאומי של גרוסמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully