וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפילת הדרך: ברברה סטרייסנד מבקרת בכותל

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

17.6.2013 / 9:43

הדיווה הבינלאומית לא מבזבזת אף רגע בישראל - כך ששעות ספורות אחרי שהגיעה למלון בירושלים, כבר נסעה לביקור ותפילה מרגשת בכותל. יהדות זה לוהט. וואלה! סלבס הו, פאפא

ביקורה ההיסטורי של ברברה סטרייסנד, אחת הדיוות הגדולות בהיסטוריה של עולם הבידור, בארץ הקודש - מרגש לא רק את הישראלים אלא מעורר עניין ברחבי העולם. אתמול (א') אחר הצהריים, הזמרת היהודייה הגיעה ליזראל, נסעה הישר לבית המלון בבירה, ואחרי סשן התרעננות, יצאה לביקור רוחני במקום הקדוש ביותר ליהודים - הכותל המערבי.

ברברה סטרייסנד. GettyImages
הולי וומן! ברברה סטרייסנד בכותל/GettyImages

ברברה בת ה-71, שתמיד התגאתה בדת שעל פיה חונכה, הגיעה למקום בשעות הערב המאוחרות כדי לא לעורר המולה גדולה. את הבגדים הלבנים (והצנועים!) שלבשה כשירדה מהמטוס הפרטי עם הצוות הגדול שהגיע עמה לארץ, היא לא החליפה. עם זאת, את הכלבה החמודה שלה היא השאירה בסוויטה המפוארת של מלון "קינג דיוויד". לא כל אחד נכנס למתחם הקדוש.

ברברה סטרייסנד. GettyImages
"ואז אמרו לי שאסור לעטות טלית". ברברה והיהודיות/GettyImages

כידוע, סטרייסנד לא הגיע לארץ לביקור שכולו פלז'ר, אלא תשלב קצת ביזנס - כשתיקח חלק בחגיגת יום ההולדת ה-90 של נשיא המדינה וחביב הסלבס הבינלאומי, שמעון פרס. בסוף השבוע, היא גם תקיים שני מופעי ענק בתל אביב מול כמה אלפי ברי מזל, במסגרת סיבוב ההופעות המצומצם שלה. כן, יש עוד כרטיסים לרכישה!


וואלה! סלבס לא ביקרה בכותל מאז שגורשה ממתחם הנשים, בטענה שהיא נראית כמו גבר מזוקן. אז מה אם יש לה בעיית שיער!


היוש שרון, גם סטון נחתה בישראל

בת הים: יאנה יוסף שובבה בביקיני

רכלו על הביקור של בארב בכותל גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully