וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, לא: שונית פרג'י ביטלה את חתונת הענק

וואלה! סלבס

28.5.2013 / 11:38

השורדת במיל' והארוס תומר חמד, היו אמורים להינשא בטקס בעלות של מיליון שקלים - כשפציעה של הכדורגלן ביטלה את התכניות. אל דאגה, הם עוד יגידו "איי דו". וואלה! סלבס פחות

יותר משנה אחרי שקיבלה הצעת נישואים שלא יכלה לסרב לה, שונית פרג'י מבטלת את התכניות לחתונת הענק. השורדת לשעבר, שבילתה את החודשים האחרונים בתכנון הערב שבו תחליף טבעות עם הכדורגלן הישראלי שמשחק בספרד, תומר חמד, נאלצה לגנוז את הרעיון בגלל תאונה כואבת. בני הזוג ממש לא נפרדו, אלא יתחייבו האחד לשנייה באירוע צנוע הרבה יותר מכפי שתוכנן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחות נוצצים. שונית פרג'י ותומר חמד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון המקורי לחתונה עם אלפי מוזמנים בחוות רונית, שעלותה נאמד ביותר ממיליון שקלים, בוטל ממש לאחרונה בגלל פציעה של חמד שקרע גיד ברגלו ויאלץ לעבור ניתוח - שישבית אותו לכיסא גלגלים למשך כמה חודשים. האירוע הרשמי הנוצץ, בהפקתה של שורדת במיל' וחברה טובה של פרג'י, אירית רחמים, הפך ברגע לחופה צנועה עם משפחה וקרובים בלבד, שתערך ככל הנראה בבית כנסת בארץ.

את הקייטרינג המפואר, שמלת הכלה המרגשת, הזמרים המלהיבים ושאר הפירוטכניקה שתכננו הצמד פרג'י את רחמים, כנראה ישמרו למועד מאוחר יותר - אחרי שהבעל לעתיד יבריא מהניתוח ברגלו. היי, כל עוד יוכל לשבור את הכוס, זה מספיק בהחלט.

אירית רחמים אישרה את הפרטים.


וואלה! סלבס ניסתה להתחתן שלוש פעמים, אבל בשלושתן החתן לעתיד מצא תירוץ לברוח מהארץ.


מיוחד: נינט טייב תומכת בקהילה הלסבית

מי ריסס גרפיטי בבית של דנה אינטרנשיונל?

רכלו על הביטול המפתיע של שונית ותומר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully