וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גיא זוארץ ינחה את "אקס פקטור"

וואלה! סלבס

23.4.2013 / 11:25

פרסום ראשון: אחרי שעשה מעבר חד מערוץ 10 לרשת, נראה כי התפקיד החדש של מנחה "הישרדות" לשעבר יהיה הגשת תכנית הכשרונות החדשה שתעלה בקרוב. וואלה! סלבס מחממת את הגרון

אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם את שמות הזמרים שעשו אודישנים סופיים לתפקיד המנטורים בתכנית הכשרונות ה"אקס פקטור", עכשיו קבלו בפרסום ראשון את שם המנחה, שכנראה עתיד להגיש את התכנית.

אז כן, יעל בר זוהר, נראה שבקרוב שוב תאלצי לראות את בעלך, גיא זוארץ, בעיקר על המסך. זאת בגלל העובדה שזוארץ יהיה ככל הנראה, מי שינחה את התכנית הכשרונות המדוברת.

גיא זו-ארץ. נמרוד סונדרס
קבלו את המנחה של "אקס פקטור". גיא זוארץ/נמרוד סונדרס

כזכור, לפני כשנה, הודיע זוארץ על פרישתו כמנחה "הישרדות" ובכך גם על פרישתו מערוץ 10 ומעברו לזכיינית ערוץ 2 - רשת. מאז, כאמור, הספיק זוארץ להנחות במסגרת החוזה החדש, את התכנית "רוקדים עם כוכבים".

כעת, מדווחים מקורבים בזכיינית, כי זוארץ נמצא במגעים אחרונים עם הפקת "אקס פקטור", וכי אם לא יחולו שינויים, בקרוב מאוד תוכלו לצפות בו כמנחה של התכנית.

מרשת נמסר בתגובה: "אנו נמצאים בשלבי ליהוק שופטים, מנחים ומתמודדים של 'אקס פקטור ישראל'. אנו מודעים לעניין הרב שנוצר סביב ליהוקים אלו, אולם כשיהיה מה להודיע נעשה זאת בשמחה".


וואלה! סלבס נבחרה להנחות את "מי גומר ראשון?" - תכנית הכשרונות החדשה של החבר'ה בתחנה המרכזית הישנה.


ההפתעה המיוחדת של שלומי שבת

ניקול ראידמן תלבש את השמלה של ביונסה

מרוצים? רכלו על התפקיד החדש של זוארץ בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully