וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד אמר בת: עדן הראל ילדה

וואלה! סלבס

26.4.2013 / 11:10

תשעה חודשים של ציפייה לבייבי הסתיימו אתמול, כשעדן הראל ילדה את בתה הראשונה, המשותפת עם עודד מנשה. כעת, עודד יכול לומר שהיא כבר אמא לארבעה. וואלה! סלבס פרינססה

אחרי שלושה בנים, הגיע הזמן לקצת שינוי בחייה של עדן הראל - שילדה אתמול (ה') את בתה המשותפת, עם בעלה, עודד מנשה. זוהי בת ראשונה למגישה בת ה-37, שכבר הביאה לעולם שני בנים יחד עם מנשה ובן בכור עם בעלה הראשון. האם זה אומר שסוף סוף תוכל לקנות המון בגדים בוורוד? הידד!

עודד מנשה, עדן הראל. אביב חופי
רגע לפני. עדן הראל ועודד מנשה בהריון/אביב חופי

מוקדם יותר אתמול, חשה הראל בצירים ונסעה עם מנשה התומך לבית החולים ליס שבמרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, שם, אחרי כמה שעות של דחיפות, יצאה לאוויר העולם בייבי גירל. כאמור, מדובר באחות לשני הבנים של נערת MTV לשעבר ואשתו של מלך הילדים במיל', ישי בן השנה וחצי, ואוריה בן הארבע. לכל הילדודס גם אח גדול יותר, נועם (בן התשע וחצי), מנישואיה הקודמים.

מנשה והראל הכירו לפני שבע שנים, כשלאחר שנתיים של זוגיות נוצצת, כרע מנשה ברך והציע לבת זוגו נישואין. השניים נישאו ב-2007, ומאז הספיקו גם לככב בקמפיין משותף ולאחרונה גם בתכנית יומית בערוץ 24, כשהראל הצטלמה במהלך ההריון לעונת ה-VIP של "מאסטר שף". כעת, מצורפת למשפחה התוספת הקטנה שתופסת, מזל טוב!


וואלה! סלבס לא רוצה ילדים, אלא אם לאבא קוראים פיסטוק. הוא הרי מגיע בעסקת חבילה עם בית.


מי הבשלן שמלחיץ את עדן הראל?

אחלו לעדן ועודד מזל טוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully