וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באילת: אביבית בר זוהר vs ליהיא גרינר

וואלה! סלבס

14.4.2013 / 0:20

נראה שהדיוות לא יתנו לעובדה שהן עומדות לשהות יחד באותו הבית, למנוע מהן להתכסח פעם נוספת. הפעם, זה קרה רגע אחרי שנחתו באילת. למה? וואלה! סלבס שולפת את הפצירה

הודעה משמחת למפיקי הריאליטי "מה שקורה באילת VIP": הרעיון המעולה שלכם ללהק את ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר יחד לעונה החדשה הצליח. למה? כי רגע אחרי ששתי הדיוות נחתו באילת, הן כבר סיפקו את הסחורה והספיקו לריב.

נסיכות הריאליטי, שכזכור הסתכסכו בעבר בחתונתה של גרינר, לאחר שזו טענה כי אביבית גונבת לה את כל הפוקוס וביקשה מהשומרים להוציא אותה מהאולם, הגיעו בסוף השבוע האחרון לעיר הכי דרומית בארץ לטובת הצילומים - ומיד שלפו את הציפורניים.

אביבית בר זוהר, דנה רון, ליהיא גרינר. מתוך "יום חדש בקיץ",  באדיבות קשת.,
יאללה בלגן. ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר/מתוך "יום חדש בקיץ", באדיבות קשת.

הן אמנם בילו יחד על הטיסה, אך אז הגיעו השתיים לבית המלון, שם הגיע הגיע מיד הבל בוי לעזור לבר זוהר לסחוב את המזוודות. גרינר, שראתה כי אביבית מקבלת יחס מועדף, מיד פצחה בדרמה ודרשה לקבל גם היא עוזר משלה. התוצאה: הפקת התכנית דואגת מיד לבחור שרירי ומסוקס שיעזור לבלונדה לסחוב את המזוודות לחדרה. לא לפני שהדיווה עם הריסים פצחה בשירה המפורסם "They Always Call Me Ziva, But I Am A Diva". אאוצ'

אל תדאגו לאביבית, המקרה בטח לא יגרום לעור הפנים שלה להתקמט, שכן רגע לפני שהגיעה לאילת, דאגה האישה והריסים לעבור טיפול פנים מסיבי שכלל טיפול בחומצה הילארונית של 'פרפקטה' למילוי הקמטים. שנאמר: באילת התנהג כאילתי.


וואלה! סלבס לא מסתפקת בשירה בציבור, היא דורשת שאריות של ריסים ותוספות.


ליהיא או אביבית? הסלבס בוחרים צד. צפו

אביבית בר זוהר VS ליהיא גרינר, הסאגה נמשכת

ליהיא, אביבית או אף אחת מהן? רכלו על כך בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully