וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי לוד: "עוז זהבי חילל את כבוד השואה"

וואלה! סלבס

10.4.2013 / 10:06

אחרי התרעומת על החרדים שחגגו בערב יום השואה, מגיעות תלונות גם על עוז זהבי - שהמשיך בצילומי סדרה בהשתתפותו בפומבי, במהלך ערב יום הזיכרון. וואלה! סלבס מטרידה

נראה שהחודשים האחרונים בחייו של עוז זהבי , הם לא התקופה הכי טובה בחייו. אחרי שעזב את הסוכנת שלו בטריקת דלת, איכזב מעריץ צעיר שביקש חתימה וזכה לכתבת תחקיר שעסקה בהתנהגותו הדיוואית, מגיעה עוד פרשה שמאירה אותו באור שלילי.

הפרסומים על קבוצת החרדים שחגגה "על האש" במהלך ערב יום השואה השבוע עוררו תגובות נזעמות ברחבי ישראל, אך נדמה שהיו גם סיבות אחרות לכעס במהלך ערב יום הזיכרון העצוב. תושבים בעיר לוד, הביעו את כעסם על כך שבזמן שבמדינת ישראל הרכינו ראש, נינט טייב, עוז זהבי ואנשי צוות הסדרה "זגורי" צילמו קטעים לסדרה ברחוב ובחניון עירוני פתוח - מה שלא היה מקובל על השכנים.

האתר החרדי "כיכר השבת", פרסם אתמול (ג') את עדותו של שלמה, תושב לוד שביתו נמצא סמוך לאתר הצילומים הפתוח. "בזמן שהאזנתי לטקס יום השואה ברדיו, בחניה מול הבניין שבו אני מתגורר, ראיתי איך הם מתארגנים במרץ לצילומים מבלי לחשוב פעמיים".

עוז זהבי. דייב שחר
חילל את זכרון הנספים? עוז זהבי/דייב שחר

"זה פגע בי, כיהודי", סיפר התושב, "יותר התאכזבתי לגלות את הצביעות - כשראיתי את הכותרת על חרדים שעושים מנגל, בזמן שאני בעצמי ראיתי שמיטב הסלבריטאים האהודים על הנוער, מצטלמים ועוסקים בעסקי בידור כרגיל, כשכל העם מתעסק בזכרון השואה". יש רק לציין, כי טייב וזהבי בסך הכל ביצעו את עבודתם כשחקנים ועשו את המוטל עליהם על הסט, יחד עם אנשי צוות אחרים.

נינט טייב. אבי כהן
נינט טייב/אבי כהן

מחברת הוט נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על המקרה. הבהרנו את הנושא מול חברת ההפקה, על מנת למנוע הישנות מקרים מעין אלו".

בועז בן ציון, מהנהל של עוז, מסר בתגובה: "בערב יום השואה עבדת והעלית אייטם על הלידה של שירי מיימון. האם זה אייטם כל כך חשוב שצריך לעבוד בשבילו ביום השואה ולחלל את קדושת היום? כל אחד ועבודתו". כאילו דא?! שלום כיתה א'.


העבודה היחידה שוואלה! סלבס מכירה לא קשורה בכלל לרכילות.


סקסי? עוז זהבי חושף מה הוא עושה במיטה

בר רפאלי בטורקיה: "מרגישה כמו בתל אביב"

רכלו על עוז זהבי גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עוז זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully