וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיע! מי הזמר שחשף ישבן עסיסי?

וואלה! סלבס

18.3.2013 / 11:15

הוא כבש את המועדונים במתחם תחנה המרכזית ואת המסך של ערוץ 24 - אבל מעולם לא ראיתם אותו כך מהחור. סליחה, מאחור. גלו מי הזמר שנתפס במערומיו. וואלה! סלבס לחמניות

רגע לפני חג הפסח, גם וואלה! סלבס מוציאה החוצה את כל החמץ שצברה השנה, כמו צמד הלחמניות של האישיות המוכרת הבאה. אם בחנתם את התמונה פעם או פעמיים ועדיין לא זיהיתם את הבעלים של הישבן החשוף שנתפס בעדשת המצלמה, מדובר בזה של אבי הזמר (אבי דנגור), הדמות המשעשעת שזכתה להלהיב על במות מועדוני הזמר הים תיכוני כמו גם על המסך של ערוץ 24, ממש לא מזמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריח מעולם לא היה עגול כל כך. אבי הזמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שהתגעגע לאבי הזמר, ישמח לגלות שבקיץ הקרוב, תעלה בערוץ "הוט קומדי סנטרל" סדרה מוקומנטרית, שתעקוב אחר חייו של הזמר המצחיק, בתקופה בה יצא למסע הופעות מרגש מהצפון ועד אילת. כן, זו צפויה להיות לא פחות מהצצה חושפנית על היצרים והתחרות בעולם הזמר הים תיכוני - בדומה להצצה לגופו החשוף (פלוס חולצה סגולה מרשימה), כפי שנתפס במהלך הצילומים.

אגב, אם אתם בעניין של ספוילרים, וואלה! סלבס כבר יכולה לגלות שכאשר הכל נראה מושלם, אבי הזמר עושה דבר ששום זמר מזרחי לא עשה לפניו (בערך) ומתאהב בטרנסקסואל. אתם יכולים להכין את הממחטות, מדובר בדוקו מרגש, שבו יתארחו גם ברלד, דנה פרידר, אורנה דץ, מורן מזור ואפילו אביהו מדינה.


וואלה! סלבס חושפת ישבן רק בפני עובד המטבח הערבי שלה, ג'מאל. היא חושבת שזה יפתה אותו להתחיל איתה.


בלעדי: ”התקשרתי להזהיר את אורנה דץ”

מתמודד ”דה וויס” במופע סמי אירוטי

שווה או מזווה? רכלו על כך גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אבי הזמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully