וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שהביאה את כוכב "סקס והעיר הגדולה" לארץ

וואלה! סלבס

28.2.2013 / 22:01

ג'ייסון לואיס, השחקן הלוהט מסדרת הבנות, לא יגיע לישראל בסוף השבוע רק כדי להנחות אירוע אופנה מקומי - אלא גם בכדי לבלות עם בחורה מיוחדת עבורו. וואלה! סלבס הפתעה

הביצה המקומית נכנסת לכוננות קבלת אורחים בסוף השבוע, עם בואו של השחקן ג'ייסון לואיס לישראל. מי שגילם את דמותו של סמית' ג'רוד הסקסי בסדרת הבנות האולטימטיבית - "סקס והעיר הגדולה", ינחת מחר (ו') בארץ לביקור קצר שבמהלכו ינחה אירוע אופנה, אבל גם יבלה זמן ארוך מתוכו יחד עם בחורה ישראלית מסתורית, שכנראה שווה את זמנו היקר של החתיך ההוליוודי.

ג'ייסון לואיס. GettyImages
היי, סקסי. ג'ייסון לואיס/GettyImages

לואיס, כך נודע לוואלה! סלבס ביקש לפנות בלוח הזמנים שלו לא פחות מיום שלם בתחילת השבוע, שיוקדש לזמן איכות עם המכרה הישראלית. כשהם מצויידים בג'יפ מפואר שכבר הושכר עבורו מראש, השניים צפויים לסייר במקומות החובה לכל תייר בארץ הקודש - כמו ירושלים וים המלח. אל השחקן והחברה, יתלוו נהג ומאבטח צמודים, שישמרו על פרטיותם כמובן.

יום אחר כך, יתפנה האורח הבלונדיני להנחות את האירוע החגיגי לרגל יומולדת 20 שנה לרשת "רנואר", כולל תצוגות האופנה הלוהטות של מותגיה השונים. הבחורה המקומית שלו, בתקווה שהיא מיוחדת לפחות כמו סמנתה, תלווה אותו מקרוב ככל הנראה גם באירועי העבודה בתל אביב - שהם הסיבה לכך שמשלמים למיסטר סקס והעיר עבור ביקור הבזק ביזראל. בתקווה שהדוגמניות לא יגנבו לו את אור הזרקורים, הא?


וואלה! סלבס שמחה לגלות על כל ביקור הוליוודי בארץ, ומחכה ליום שבו אליל נעוריה - צ'אק נוריס - יכבר יקבל את המפתח לסוויטה באכסניית "הוד והדר" בג'רוזלם. היא כל כך תתרגש.


רכלו על הביקור של ג'ייסון גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully