וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר נמאס: נטלי דדון וחמי בראל חזרו

וואלה! סלבס

27.2.2013 / 9:39

אחרי שנפרדו, חזרו ושוב נפרדו - הדוגמנית ובן הזוג שלה החליטו לעשות קאמבק נוסף, ולנסות לחדש את מערכת היחסים הבעייתית שלהם בפעם המי יודע כמה. וואלה! סלבס לא החלטית

לא ברור אם מדובר ברוח החג או סתם בגעגוע עמוק, כך או כך, בסוף השבוע האחרון החליטו הדוגמנית נטלי דדון ובן הזוג שלה, חמי בראל, על קאמבק רומנטי. כן, כזה שיחזיר את האחד לזרועות השנייה.

כזכור, לפני מספר שבועות החליטו השניים לשים קץ למערכת היחסים הבעייתית, זאת לאחר שחלקו דירה משותפת בתל אביב. לאחר הפרידה התראיינה דדון וקבעה כי מגיע לה רק טוב, מה שלא ממש היה בתקופה בה השניים בילו יחד. כנראה שהיא כבר לא חושבת כך, הא? אאוץ'.

נטלי דדון, חמי בראל. אביב חופי
שוב יחד. נטלי דדון וחמי בראל/אביב חופי

בסוף השבוע כאמור, החליטה דדון שהטוב הכי טוב שתמצא זה כנראה בן הזוג שמירר לה את החיים, כך שהשניים הלכו על ניסיון חוזר להחיות את מערכת היחסים, הלא כל כך יציבה. הזוג אפילו הגיע למסיבת פורים יחד, כשהם מחופשים היטב כדי שאיש לא יבחין בהם מבלים יחד.

נראה שזה לא הקשר היחיד שלא יציב בחייה של הדוגמנית. לאחרונה החליטה השורדת במיל' להקטין את החזה שלה, זאת לאחר שהגדילה, הקטינה ואז שוב הקטינה את כמות הסיליקון שבגופה הצנום. מעורערת משהו.


גם וואלה! סלבס לא החלטית. רק שאצלה זה בנוגע למזון: פיצה, המבורגר, פיצה, המבורגר? בסוף היא אוכלת גם וגם.


בנות ונהנות: נטלי דדון ומיכל שפירא משתוללות

רכלו על הקאמבק של דדון בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully