וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כוכבת "חי ב-LA LA לנד" נחנקת מול המצלמות

וואלה! סלבס

18.1.2013 / 0:04

שיעור המשחק של ליאת בנאי הפך למסוכן, כשהשחקן שמולה לקח את העניינים לידיים, תפס את גרונה וזיעזע אותה במשך דקות ארוכות. צפו וגלו איך זה נגמר. וואלה! סלבס משאף חמצן

צילום מסך

לא מזמן סיפר המנטור של "חי ב-LA LA לנד", אורי פסטר, שהעונה השניה של תכנית הריאליטי שמצולמת בעיר המלאכים האמריקנית היתה סוערת במיוחד. לכן, לא מפתיע שהרגעים המסעירים שוואלה! סלבס מביאה לכם מדי שבוע, רק הולכים ונעשים קיצוניים יותר. הפעם, מדובר בליאת בנאי, שנחנקה מול המצלמות על ידי גבר זר ואגרסיבי במיוחד - למשך דקות ארוכות - מבלי שהיא יכולה לעשות דבר מלבד להמתין לרגע שבו יוריד ממנה את הידיים.

ליאת בנאי ב-"חי ב-LA LA  לנד 2". צילום מסך
"אח, יא באבא!" ליאת בנאי נחנקת על הסט/צילום מסך

האירוע המפתיע התרחש במהלך שיעור המשחק, לו חיכתה הזמרת בווילה המפנקת בלוס אנג'לס, כשרצתה להראות למורה למשחק כיצד היא נותנת את הביצוע של חייה כאשת במה, בתפקיד אישה ערבייה אסלית. לפתע, השחקן השרמנטי שמולה חנק אותה, מה שהוציא ממנה רגעי משחק נדירים.

"פתאום במפתיע הבן אדם חנק אותי. מסתכל עליי ברוע!", משחזרת בנאי שאמנם תפקדה תחת הלחץ, אבל רק בגלל האדרנלין והריגוש המפתיע שבמעשה שלו. "רק מה-'סחוניה' שעברה עליי באותו הרגע עשיתי את התפקיד", היא מודה. מזל שהסצנה נגמרה בלי פגיעה פיזית.


וואלה! סלבס היתה מתחלפת עם בנאי בלי היסוס. לא שהיא רוצה שיחנקו אותה חס ושלום, אלא שהיתה שמחה שמישהו סוף סוף ייגע בה.


בואו לראות: מאיה בוסקילה מתפרקת בבכי

קטע קורע: מי התפשט בחתונה של ליאת בנאי?

אוהבים את לה לה לנד - ספרו על החוויות גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully