וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: נירו לוי יצחיק אתכם על הבמה

וואלה! סלבס

22.1.2013 / 10:06

אחרי שסיים לבעוט על המגרש בריאליטי הכדורגל ועזב את הסוג-של-אקסית קארין כהן, נירו לוי מתפנה לעבוד על מופע בידור חדש ומשעשע שיעלה לייב על הבמה. וואלה! סלבס אחינו

מי שחשב שנירו לוי, שחקן סלאש מאצ'ו מן ישראלי אהוד במיוחד, נמצא בכל מקום לאחרונה, עדיין לא שמע על הג'וב החדש שהוא תופר לעצמו. לוי, שלא מזמן בעט בכדורגל במסגרת נבחרת הריאליטי "גולסטאר", כיכב כרווק ההולל ב"רמזור" ומשחק גם בכמה הצגות מדי פעם, עובד בימים אלה על פרויקט בידור חדש - מופע אישי משלו.

נירו לוי. אביב חופי
תחייכו אליו? נירו לוי/אביב חופי

ממש בקרוב, כך מספרים מקורבים לשחקן, יוכלו כל אלה שהורגלו לראות אותו על המסך הקטן (והגדול) או במדורי הרכילות, כשהוא נפרד-חוזר-ושוב-נפרד מבת הזוג המיתולוגית קארין כהן, להתבדר במסגרת המופע מושחז של נירו. כן, הוא צפוי להיות משעשע בלייב, ככל הנראה עם הרבה פחות צנזורה על הבמה.

האם שלום אסייג או אלי יצפאן צריכים להתחיל לחשוש מהתחרות? לא ברור. אבל מה שבטוח הוא שמספר הקומיקאים בביצה רק גדל מיום ליום, בטח אחרי שגם קותי סבג רוצה להצחיק, כי התחיל לעבוד לא מזמן על המופע האישי שלו.

נירו, תצחיק אותנו?

"אני מעדיף לא לדבר על המופע. רק התחלנו לעבוד עליו".


וואלה! סלבס נחשבה למלכת הבידור של חטיבת הביניים שלה, אחרי שביום הראשון ללימודים החליקה והפילה את המנהלת. אותה זה קצת פחות הצחיק.


נירו לוי מספר על הנס הפרטי שלו

גלאט פחות: ג’קי אזולאי במסעדה לא כשרה

תלכו למופע של נירו? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נירו לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully