וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאניס מוריסט פוקדת את חופי הרצליה

שירות וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

3.12.2012 / 14:23

רגע לפני הופעתה בהיכל נוקיה, החליטה הזמרת לעזוב את חדרה במלון, ולספוג מעט ויטמין D בחופי הרצליה. היא עשתה זאת לצד צוות המאבטחים ובעלה. וואלה! סלבס עם יד אחת בכיס

נראה שהשמש הרותחת שמלווה אותנו עוד מחודשי הקיץ לא תיעלם בזמן הקרוב, ודאי לא כשהזמרת הקנדית, אלאניס מוריסט, מחליטה שזו העת האידיאלית לבקר בחוף גביזו בהרצליה, לשם טיפוח עורה הלבנבן. כן, רגע לפני שתעלה לבמה ותזעק את זעקתן של מתבגרות משנות התשעים, החליטה מוריסט לרבוץ על החול בפרהסיה. וולקאם ניינטיז!

אלאניס מוריסט. ברק פכטר
קצת חם פה, לא?/ברק פכטר

מיס ג'אגד ליטל פיל, שלא השתנתה באופן ניכר בעשור האחרון, עזבה את חדרה במלון דן לזמן מה, ושרצה תחת קרני השמש הלוהטות (לפחות ביחס ליבשת בה היא חיה). היא עשתה זאת עם צוות מאבטחים מסור ובעלה, ולא נפטרה מהאאוטפיט השלם, ואף לא מנעלי האולסטאר. בנוסף, מוריסט הלבבית, הסכימה להצטלם עם כמה מעריצות זהובות שיער, שנראו מסופקות מהרגרסיה הרגעית.

אלאניס מוריסט. ברק פכטר
היי, זו את מהניינטיז לא?/ברק פכטר

כזכור, הזמרת הגיעה ארצה בסוף השבוע האחרון, כשהיא מלווה בבעלה, בנה וכמה מאנשי הצוות שלה; עם הנחיתה, החבורה כולה שוגרה באופן ישיר למלון בו היא שוהה. עד כה כבר הספיקה לפקוד כמה מקומות קדושים בג'רוזלם, וכעת ממשיכה לסמן V בלוח הזמנים הצופף שלה. הכרטיסים אגב, סולד-אאוט.


גם וואלה! סלבס לא מסירה את בגדיה כשהיא מגיעה לחוף, אולי רק את השכבה הראשונה. והשניה.


תודה שבאת: אלאניס מוריסט בארץ

אלאניס מוריסט אמא

אלאניס מוריסט. ברק פכטר
מי ידע שעדיין אוהבים אותי?/ברק פכטר
אלאניס מוריסט. ברק פכטר
עכשיו לברוח/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully