וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי ב-LA LA לנד: שרית אביטן לומדת לפלרטט

וואלה! סלבס

30.11.2012 / 0:04

כשמאיה בוסקילה מתרגלת עם שרית את יכולות ההופעה של הזמרת הצעירה על הבמה, היא גם מסבירה לה איך לנהוג כמו דיווה מזמרת למופת. אז איך בדיוק? וואלה! סלבס פוזה

צילום מסך

משתתפי העונה השנייה של "חי ב-LA LA לנד" למדו הרבה בזמן הצילומים מעבר לים. כן, כיף להם שם באמריקה הרחוקה, בין שיעורי הריקוד מהכוריאוגרף לקראת שבוע המשימה הלטיני. אבל הזמרת הצעירה של הבית, שרית אביטן, נזקקה לעוד כמה שיעורים פרטיים - ולמרות כל השמועות על סכסוך, מי שנחלצה לסייע היא דווקא הדיווה הגדולה בבית, מאיה בוסקילה.

הבוסקילה חילקה לאביטן טיפים לפלירטוט עם הקהל, כולל איך לשחק עם תנועות דרמטיות שמלוות את השירה המרגשת. "את שרה למישהו שאת רוצה שיהיה הגבר שלך, לא?", שאלה מאיה, "אז חייכי, יש לך חיוך יפה", אמרה לפני שפרצה בצחוק והדגימה את יכולות השירה שלה בשמלה אדומה ארוכה.

לעומתה, אביטן נראתה קצת פחות מרוצה ויותר מיואשת. "אני לא יודעת, פשוט לא יודעת לרקוד. אני צריכה רקדן לידי", ענתה לה הצעירה המדוכדכת בין סילסול קולי אחד לאחר. אחר כך, מאיה עוד הראתה לה איך לשיר תוך כדי הליכה, איך לזוז עם הידיים ולנענע את האגן כמו האישה הגדולה מהחיים שהיא. נו, דיווה.


וואלה! סלבס תמיד נחשדה שהיא קצת דיווה. דיווה בקרב ההומלסים של מתחם גן העיר.


הקאובוי שמתלהב משרית אביטן

קטע קורע: מאיה בוסקילה פרימדונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully