וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות העירום של אביבית עשו לכם את השנה

אביבית בר זוהר בעירום, אנה ארונוב בביקני ואילנית לוי בבית החולים: אלה היו הכתבות הכי נצפות בוואלה! סלבס השנה

אביבית בר זוהר בעירום

כמה דברים שוואלה! סלבס למדה לאורך השנים: אנשים אוהבים עירום, הם אמנם לא מודים בזה, אבל כל אזכור לציצי מרגש אותם. אתם יודעים מה עוד הם אוהבים? ריאליטי. וכן, גם בזה הם לא תמיד ששים להודות. לכן, כשפורסם האייטם על אביבית בר זוהר בעירום, אותה אחת שכל העולם דיבר על השתלים המוגזמים שלה, לא היה ספק בכלל, שהוא יהיה אחד האייטמים הכי נצפים בשנה האחרונה ובכלל.

לכתבה

ליהיא גרינר מעיפה את אביבית בר זוהר מהחתונה

בתחילת השנה האזרחית, התקיימה אחת החתונות היותר מדוברות של השנה, בעיקר בגלל שהכלה היא אחת שאוהבת לדבר – חגיגות הנישואין של מלכת הטראש המקומית, ליהיא גרינר. הבלונדה לא הכזיבה ועמדה בדרישות של התואר עם שערורייה במהלכה העיפה מהאירוע את הקולגה אביבית בר זוהר. הסיבה הרשמית: האישה והריסים הגיעה מוקדם מהמתוכנן וגנבה לה את כל הפוקוס. אייטמים מהסוג הזה, הם בדיוק מסוג הדברים שאנחנו מתענגים עליהם, ומסתבר שגם אתם. וואלה! סלבס לא מתביישת לרגע בכך שהיא רדודה, צהובה ולפעמים גם חסרת חיים. ואם זה האייטם הכי נצפה, זה רק אומר שאתם אוהבים אותה כמו שהיא.

לכתבה

אילנית לוי אושפזה בבית חולים

לא ברור אם את אילנית לוי אתם אוהבים בגלל האקס אייל גולן, האקס השני אלירז שדה או שאולי זו הפלולה החמודה שגורמת לכם לחוש אליה חיבה עזה. כך או כך, נראה שלוי והבלונד המלא ברק שלה היא ללא ספק אחת הנשים היותר פופולריות במדור, ובצדק. רק בת 30 הספיקה לוי לזכות בתואר מלכת היופי, להביא שני ילדים לעולם, להתחתן עם אחד האנשים היותר אהובים במדינה, להתגרש ממנו, להישאר ידידים ועדיין להיראות כאילו עכשיו יצאה ממכון יופי. אבל אין ספק שכל משולש לוי-גולן-שדה, גרם לכם לצרוך בשקיקה כל אייטם עליה.

לכתבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אנה ארונוב בביקיני

אם היינו מפרסמים תמונות של אנה ארונוב טופלס לפני שנה, ספק אם האייטם היה נכנס לטופ 10 של וואלה! סלבס, אבל אחרי שהשתתפה ב"הישרדות VIP" ונצמדה טוב טוב לאיתי תורג'מן, נראה שהרקדנית בדימוס נמצאת על הגל הנכון, תרתי משמע. לכן כשמתפרסמות תמונות שלה בביקיני, אתם רצים לקרוא ולבדוק אם היא עדיין נראית רותחת כמו כמו שהיא נראתה על האי. התשובה היא אגב כן. אבל בסוף היום, ביקיני הוא ביקיני הוא ביקיני ואנה ארונוב בביקיני זה יצירת אמנות. תרבות גבוהה.

לכתבה

אורלי וילנאי עברה התקף לב

האמת, שפה הצלחתם להפתיע גם אותנו. בכל זאת, אורלי וילנאי היא לא אחת הכוכבות הכי מפורסמות שיש לנו במדינה, אם אפשר בכלל לקרוא לה כוכבת (עיתונאית בחסד ללא ספק, אבל פחות סלב). היא לא דוגמנית הורסת וגם לא פליטת ריאליטי, אבל לב יש לכם וכשהיא אושפזה בבית החולים, הבעתם עניין והרבה ממנו. נראה שגם גולשי וואלה! סלבס המרושעת יודעים לרחם ולהפגין חמלה ודאגה לאנשים שקורים להם דברים לא כל כך נעימים. ועכשיו בנימה רצינית יותר, אלו בדיוק הרגעים והאייטמים שבו אנחנו אוהבים אתכם הקוראים שלנו, שבין כל הצהוב שלנו, אתם יודעים גם לקרוא את האייטמים הפחות מצחיקים, מדליקים וצהובים. חג שמח ורק בריאות.

לכתבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully