וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קותי סבג עקף את ג'קי מנחם?

קותי סבג וג'קי מנחם הם הדוגמא האולטימטיבית ל-15 דקות תהילה: מי שעד לפני שנה היה הכוכב הכי גדול, נעלם ואת מקומו תפס המנצח החדש. מה עלה ומה ירד בעולם הסלבס השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליהיא גרינר

נכון, גרינר מככבת גם ברשימה המפוקפקת של אלה שירדו השנה אבל היי, זה כל היופי בביצה המקומית. הכי מזעזע הוא כם הכי מהמם. ליהיא גירשה את אביבית בר זוהר מהחתונה שלה, לא השאירה אף שטיח אדום יתום ובעיקר דאגה להשיק כל מה שבר השקה. אולי זה מה שהפך את גרינר לכוכבת הכי מודעת ומשמחת שיש לביצה הזו להציע. היא לא עסוקה במניירות, ודילים, בפוליטיקות ומשחקים: רוצים אותה? תנו לה מתנה והיא תגיע. זו העבודה שלה והיא המאסטרית בתחומה. זו ללא ספק היתה השנה של גרינר, היא התחתנה, התפלשה בתוכן שיווקי, התפרסמה עוד קצת, קיבלה קמפיינים, טיילה על חשבון הברון ובעיקר סיפרה לכולם שהיא מרוויחה יותר מרוב הסלבריטאים העסוקים ביותר במדינה.

אנה ארונוב

זו ללא ספק היתה השנה בה המניות של אנה ארונוב נסקו לשמיים. ארונוב, שהגדירה מחדש את סיפור הסינדרלה המקומי של העולה החדשה, השאירה אבק למעוז האשכנזים עם אסופת הצעירים המפזזים שהכירה ב"רוקדים עם כוכבים" ושינעה עצמה לחיקם המזרחי של התורג'מנים באשר הם. ארונוב היא כבר "טאלנט". לא עוד רקדנית סלאש דוגמנית יפה ושתוקה. היא כבר חלק אינטגראלי בצוות הכוכבים שאמור לשאוב אתכם אל הפסטיגל בחנוכה הקרוב. עד שזה יקרה, אל תפריעו לאנה היפה לבלות בארוחות ערב פרטיות ועמוסות סלבס, אירועים מפונפנים וסיורים בעיר עם הג'יפ החדש שלה. היא כבר בליגה אחרת.

קותי סבג

קותי סבג יכול היה בקלות ליפול לפח בו נפל ג'קי יעקב, זה שבא, לקח את הצ'ק השמנמן ונעלם לנו מהפריים. אבל בפועל, סבג והסמי ערסיות שלו, הצליחו לתרגם עילגות וסטלנות לייט לשארם שמצליח למגנט לא מעט צופים למסך מדי יום. עם מיליון שקלים בכיס, אהבה גדולה שמצא בריאליטי ואהבה יותר גדולה שמצא ברחוב, סבג הוא אחד האנשים הכי עסוקים, אהובים ומסודרים כלכלית שיש לכם על המסך. אם יעבוד קשה, הוא עשוי אפילו לנצח את קללת אלירז שדה, זו שאומרת שהשנה שאחרי הזכייה שלך תהיה חזקה ואז יגיע איזה קותי אחד ויגנוב לך את כל המעריצות. בהצלחה עם זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליהיא גרינר

השנה חשפה גרינר את ערוותה לעיני כל עם ישראל. מי שנחשבה לפצצת אנרגיה חייכנית, התגלתה כדיוות תשומת לב משולחת רסן, שתעשה הכל כדי לקבל איזכור במדורי הרכילות. גרינר, שקדחה את דרכה אל תודעת הציבור תוך כדי צווחות "אקסייטד" מתוזמנות, היתה הרבה פחות נרגשת כשכוכבת ריאליטי אחרת ניצלה את החתונה שלה כפלטפורמה למינוף הקריירה. הו-אז מבריידזילה אמריקאית, הפכה גרינר לענק הירוק עם פיאה. עמישראל, שבדרך כלל אוהב טינופים בפריים טיים, פחות התרשם מההשתלחות הבלונדינית, והוריד את גרינר לדרגת פליטת ריאליטי מהזן המאוס ביותר, דרגה אחת מתחת לטראש.

קובי פרץ

פרץ הוא ללא ספק סיפור סינדרלה. הנער מכפר שלם שהפך כמעט בין לילה למלך הזמר המזרחי. הזמר שהגיח לכל חאפלה כשהוא חמוש בטקסטים שהיו מביישים אפילו את מתמודדות "היפה והחנון", כבש כמעט כל לב עם קצוות מחומצנות וגבות מתוקתקות. אפילו ממשבר בחיי הנישואין הוא הצליח להיחלץ מחוייך ואהוב. אבל אז קרה לו מה שקורה לכל מי שמגיע לפסגה: ההצלחה עלתה לו לראש. זימונים לחקירות החלו להיערם, חשדות בדבר העלמות מס ואיומים נזרקו לחלל האוויר והערה מעליבה שנאמרה במהלך חתונה ועוררה גיון בהבדל בין שלופים לשלוכים. וכך בפרק זמן קצר מאד, פרץ הפך מתרנגולת המטילה ביצי זהב, לסתם תרנגול הודו נפוח שעושה המון רעש וכולם בלאו הכי רק רוצים לעשות ממנו שישליק.

ג'קי מנחם

זוכרים את ג'קי? הצעיר המתוק שהגיח מבעד לדלתות המעבדה הטלויזיונית של "האח הגדול" הישר אל חיקו החמים של הקונצנזוס? זה שעיני העגל שלו הסגירו כי מדובר בסך הכל בעוד זאטוט שבילה יותר מדי שעות עם התחת במים, עד שהמוח שלו התכווץ למימדי אפון מבולבל? אין סיכוי ששכחתם את הבחור עם החיוך השבור שבסך הכל רצה אהבה וניסה להשיג אותה באמצעות מחוות אהבה אינפנטיליות. לא נורא אם אתם לא זוכרים. ספק אם הוא זוכר. ג'קי לקח את הצ'ק, סגר את המינוס, רכש וספה והתארגן על בית דפוס ותכנית חדשה עם טום קשתי. תכנית שאם תצליח וואלה! סלבס מתנדבת לאכול סומבררו.

זה שעלה וזה שירד בתחום התרבות
זה שעלה וזה שירד בתחום האופנה

מה עוד עלה וירד השנה? פרויקט מיוחד בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully