וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: קותי סבג תורם לקהילה

וואלה! סלבס

4.4.2012 / 14:41

קותי סבג, המנצח של "האח הגדול", השתתף אמש בתשדיר למען ארגון "לתת" ותרם גם הוא לנזקקים. לא כסף, את דגל בית"ר ירושלים המפורסם שלו. וואלה! סלבס אין לחם תאכלו דגלים

לא מעט כוכבים עברו אתמול בתשדיר המיוחד של אייל גולן למען ארגון "לתת". אך מי שמשך את רוב תשומת הלב היו פליטי "האח הגדול", קותי סבג, יאנה יוסף, שרי שמחוב ותמיר ורדי, שזכו לכבוד של מלכים כאשר נכנסו לאולפן.

מי שהכי ריגש את הנוכחים במקום, היה הזוכה, קותי, שלמרות שקטף את הפרס מתחת לאפו של תמיר באופן לא ממש ברור, החליט שהוא לא מוותר ותורם את חלקו לעניי ישראל הנזקקים לעזרת הארגון. הבעיה: במקום לפתוח את הארנק ולהפריש אלפייה מסכום הזכייה שלו, סבג החליט לפנק את עניי ישראל במתנה לחג, דגל בית"ר ירושלים, איתו יצא מהבית. הכי כיף ליל הסדר עם מנה עיקרית של דגל!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר תרמנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לזכותו של סבג יאמר כי הדגל החתום שלו ככל הנראה ימכר בהרבה שקלים במכירה הפומבית והכסף שיאסף מהמכירה יתרם לנזקקים. בנוסף, במהלך העונה סיפר כי רגע לפני שנכנס לבית האח הגדול, תרם את כל תכולת דירתו בבית שאן לנזקקים במקום למכור אותה ולהרוויח עוד כמה מרשרשים. אז כנראה שלב רחב יש שם.

עוד נצפו באולפן, דודו אהרון ואילנית לוי, גרושתו של גולן, אשר בימים אלה מתמודדת עם קשיים במערכת הזוגית שלה עם מנצח העונה השנייה, אלירז שדה.

וואלה! סלבס היתה מנשנשת דגל של בית"ר, אבל היא רוצה להשאיר מקום למנה העיקרית, ספיישל השף: קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully