וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: לירון זהבי פותחת פה

וואלה! סלבס | צילום: גילי שני

26.2.2012 / 0:04

בראיון שנתנה בעבר זהבי למגזין חיי לילה, תהתה למה גמדים שעירים מתחילים איתה, וסיפרה שכנראה הוחלפה בבית החולים עם תינוק בדואי. וואלה! סלבס פה גדול

לירון זהבי, אולי אחת המתמודדות הכי קשוחות בבית "האח הגדול", לא הסתפקה בקמפיינים ובשערים שקיבלה, ולפני מספר שנים, בשיא הצלחתה, היא החליטה לפנק גם את מגזין הלילה "XTRA" בתמונת שער סקסית פלאס ראיון פרובוקטיבי שכלל ציטוטים מלחיצים משהו. "אני אוהבת להגיד לאנשים את האמת בפנים ולא אכפת לי מה הם חושבים. אני ממש לא שמה על אף אחד. אני לא סובלת אנשים טיפשים. רוצה את הגבר שלי חכם ממני, אני אוהבת שקוטלים אותי". אז הפה הגדול של צבי דווקא עושה לך את זה, כן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אל תגעו לה בשפתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שסיפרה על הרגלי השופינג שלה ("משקיעה בגבול, מתלבשת זול"), ולרלרה על הילדות העשוקה ("ההורים שלי אמרו לי שהחליפו אותי בבית חולים עם תינוקת בדואית כי הייתי ילדה מופרעת שמסתובבת חופשי יחפה והלי חולצה בשכונה"), דיווחה הדוגמנית שגם עזבה את בית הספר ("מדי פעם הייתי קופצת לבקר").

בהמשך הראיון קשקשה על זה שהיא לא מבינה איך גמדים שעירים מתחילים איתה ("מאיפה יש להם אומץ?"), סיפרה מה דעתה על דודי בלסר ("הוא קצת מוזנח") ולקינוח עדכנה במה שהיא באמת חושבת על עולם האופנה הישראלי: "עולם הודגמנות מלא בהרבה בנות ללא גבולות שעסוקות בלרכל אחת על השניה. הוא מלא בגברים שממליצים לך להגדיל את החזה ולהראות להם את הכ!@".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקרוא ולא להאמין. זהבי עצבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיום הראיון, כשנשאלה מה תעשה בגיל 40 הודיעה: "אני אתחתן בגיל 40, אגדל מלא חיות, אלמד פסיכולוגיה ואדאג שבעלי יהיה לצידי כמו שצריך. ואם לא אז יאללה שילך הביתה". בקיצור גברים, בהצלחה עם זה.

וואלה! סלבס חשבה שיש לה ג'ורה. אז חשבה.

מה אתם אומרים על הפה הגדול של לירון? בואו לרכל בפייסבוק

אביב גפן מפרגן למתמודדת בדה ווייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully