וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס מציגה הריון

וואלה! סלבס

21.2.2012 / 8:42

קולולו: קרן פלס ונועם טור בהריון. הזמרת נמצאת בחודש החמישי להריונה ולא מחכה לרכילות: "אני בהריון וחוץ מזה לא מעניין אותי כלום". וואלה! סלבס אלה החיים

קרן פלס ראתה יותר מדי הריונות נחשפים מעל דפי העיתון, אז במקום לחכות שאיזה צלם פפראצי יתפוס אותה מחוץ לתור באולטרסאונד, פלס החליטה לחשוף את דבר ההריון שלה בטור מיוחד שיפורסם ביום שישי ב"ידיעות אחרונות".

"היי! כולם!!! תקשיבו! אני בהריון!", צהלה בטורה המפתיע, "איזה מרגש זה? בהריון. אני בהריון". מרגש בהחלט. לא מעט שמועות נסובו סביב ההריון האפשרי של פלס וכמעט כל מי שניגש לראיין את המורה בדימוס של "בית הספר למוסיקה", התעניין בידיעה. פלס הקפידה לשמור על התשובות שלה מעורפלות.

קול באישה אהבה קרן פלס. אביב חופי
קרן פלס והבטן/אביב חופי

כאמור, הזמרת לא חיכתה למראיין הבא ופשוט ניצלה את הבמה שיש לה בעיתון של המדינה, וסיפרה לכל העולם מה מתרחש אצלה בבטן: "היום, אני אחרי סקירת המערכות המורחבת, אני מרגישה לחגוג את הבשורה עם הקוסמוס כולו". גם לגבי העתיד יש לה מה להגיד: "פחד, אף פעם לא היה מה שמניע אותי בחיים. את הקיץ הקרוב אני לא אעביר בים, כנערה מתבגרת, כמו שתכננתי, בוהה בגלים ומשחימה לאבדון, אלא כאמא".

נועם טור, קרן פלס. אביב חופי
יש לי סוד, אנחנו בהריון/אביב חופי

למי ששכח, בשנת 2009 פלס (32) עמדה מתחת לחופה עם תומר גרנצל ואמרה איי דו בחתונה מתוקשרת במיוחד, שנה אחרי הספיקו השניים לרקוד על מדרגות הרבנות ופלס כבר דגמה את הקלידן הפרטי שלה. אחרי שגם הזוגיות הזו לא ממש צלחה, הזמרת גילתה את נפלאות הנועם טור (28) והשניים הפכו לזוג. לפני מספר חודשים ויתרה הזמרת על הדירה התל אביבית שלה ושינעה פקלאותיה אל ביתו של השורד לשעבר בבית ינאי.

אתמול (ב'), הגיעה פלס להופעה בברבי, במסגרת אירוע התרמה שהפיקה החברה נינט טייב. הצלמים והחברים שנכחו באולם לא ידעו שהזמרת בהריון וגילו זאת רק היום בבוקר.

וואלה! סלבס בהריון כבר כמה שנים, היא תלד כשהעובר יחגוג 16 ויוכל לצאת לעבוד.

בואו לאחל לקרן מזל טוב בפייסבוק!

נינט ודנה אינטרנשיונל משתפות פעולה

קרן פלס מודה: "יש לי חשק לילדים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully