וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לרומן: אורטל ואורן נפרדו

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

24.10.2011 / 0:01

אחרי שהכירו בבית "הדור הבא 24/7" וניסו לעבוד על הזוגיות גם אחרי שהתוכנית הסתיימה, אורטל ואורן החליטו לחתוך את העניינים סופית ולהיפרד. וואלה! סלבס מוחה דמעה

אחרי שהמוני צופים החזיקו להם אצבעות, אורטל סולימן ואורן הכט הגיעו למסקנה שתחזוק הזוגיות מחוץ לבית היא מטלה קשה מדי, והחליטו להפריד כוחות. הסיבה לפרידה היא, שאורן רצה לחזור אל החיים שהשאיר בלונדון (שם הוא מנהל בית ספר לטניס) וסולימן רצתה להישאר בישראל.

מי יהיה הזוג הבא שייפרד? בואו להמר בפייסבוק

אורן הכט, אורטל סולימן. שוקה כהן
היה נחמד ונחמד שהיה. אורן ואורטל אחרי היציאה מהוילה/שוקה כהן

היי אורטל, למה ככה? מה קרה?
"לא קרה שום דבר. מערכת היחסים שלנו, ונראה לי שגם הצופים ראו את זה, לא הייתה הדוקה בתוכנית. אחרי שיצאנו, ניסינו להתחיל את הזוגיות שלנו, וזה היה נורא קשה. החיים של אורן הם בלונדון כבר כמעט עשר שנים והחיים שלי בארץ. הצופים ראו עד כמה אני קשורה למשפחה שלי, אז לא היה סיכוי שאני אעזוב".

ונפרדתם כידידים?
"ברור. זה נגמר מעולה. אנחנו עדיין בקשר טוב. אנחנו מדברים המון והוא משתף אותי בכל מה שקשור לעבודה, אבל הזוגיות בינינו נגמרה".

ובאיזשהו שלב דיברתם על זה שתעברי ללונדון?
"הוא מאוד רצה שאני אבוא ללונדון. הוא רצה לראות איך הדברים עובדים, אבל זה קצת בעייתי. אני חזרתי לחיים שלי, לעבודה, למשפחה ולחברים, ונורא קשה לי לעזוב כרגע. אני צריכה מישהו שיהיה בשבילי אדמה יציבה. אולי בעתיד, אני אגיע ללונדון לחופשה".

אז רגע, יש מצב לקאמבק?
"סיכוי לזוגיות? אני לא חושבת".

וואלה! סלבס אף פעם לא אומרת אף פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully