וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת שליט פוצצה את החתונה של יונית ועידו

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

11.10.2011 / 19:50

הדיווחים על עסקה שהושגה בעניינו של גלעד שליט, רוקנה את החתונה של יונית לוי ועידו רוזנבלום מאנשים. בין הנוטשים: מנכ"ל חדשות ערוץ 2 והכתב הצבאי רוני דניאל. וואלה! סלבס מתרגשת

והרי החדשות, ועיקרן תחילה: עידו רוזנבלום ויונית לוי ככל הנראה בחרו לעצמם יום מאוד מיוחד להתחתן בו: מלבד התאריך החד פעמי (ה-11.10.11), זהו היום בו, על פי דיווחי רשת אל-ערבייה, הושגה ככל הנראה עסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, לאחר 5 שנים בשבי האויב.

ברגע שהגיעו הדיווחים הראשונים על דבר העסקה הנרקמת, מיהרו כל אנשי חדשות ערוץ 2, ביניהם רוני דניאל ואודי סגל, היישר אל מערכת החדשות. למזלה של יונית, הדיווחים הגיעו דקות ספורות לאחר קיום החופה. בהתחשב בעובדה כי מדובר בחתונה מצומצמת ביותר, המונה רק כשבעים חברים קרובים ובני משפחה, אורחים אחרים שנוכחים באיוונט, דיווחו כי המקום התרוקן. מי יישאר לצפות ביונית ועידו מפזזים לצלילי "מי שמאמין לא מפחד"?

לא ממש ברור איך האורחים קיבלו את הדיווחים, מאחר ובכניסה לאירוע התבקשו האורחים להפקיד את הטלפונים הסלולריים שלהם, וזאת מחשש שידליפו תמונות לכלי התקשורת השונים מתוך החתונה. בנוסף, שכר הזוג המאושר צוות של כ-17 מאבטחים, שיאבטח את המקום מכל הכיוונים וימנע כניסת מסתננים בלתי רצויים לאזור הסטרילי. ואם כל זה לא מספיק, בכניסה לבניינים הסמוכים, נתלו שלטים המבקשים מהדיירים לסגור אחריהם את הדלת כיאות מחשש שצלמי פפראצי ימצאו את דרכם לגג הבניין, ומשם יוכלו לצלם היישר אל תוך החופה.

וואלה! סלבס לא מאמינה שזה קורה.

כל הפרטים על חתונת השנה

יונית לוי. ניר פקין
מיהר לחזור לאולפן. אודי סגל/ניר פקין
יונית לוי. ניר פקין
רגע לפני שחזר לעבודה. רוני דניאל בכניסה לחתונה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully