וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קובי פרץ יככב כיועץ זוגיות לאיתן אורבך

בועז הורוביץ

26.7.2011 / 14:09

קובי פרץ, ניר לוי וגב פשטי יכנסו הערב לוילת 'הדור הבא 24/7' במקום הפמלייה הקבועה של איתן אורבך. בשיחה עם אלו הבהירו שלושת הנכנסים לוואלה! סלבס שהם לא גונבים נשים, חבל

דייב שחר

כמו שסיפרנו לכם ביום א' האחרון, היום בשעה שמונה בערב שלושה בנים יצאו מהוילה ושלושה סלבס יכנסו במקומם. קובי פרץ הפרוד, ניר לוי הנשוי וגב פשטי הרווק (הלוהט) יחליפו את הג'מעה של איתן אורבך שכוללת את בן זלץ, יוני עראמי ואורן הכט. הפמלייה המוכרת של אורבך תאופסן בבית מלון סודי עד להודעה חדשה. מפטפטת עם שלושת הטאלנטים לפני כניסתם למתחם "הדור הבא 24/7" עולה כי פשטי "מחכה להכנס לוילה, זה חלום. חבר'ה, צחוקים ובריכה זה כל מה שצריך בחיים".

ולאלו שבטוחים שהשורד הולך לצוד מאורבך איזו פרגית לארוחה לילה מאוחרת, התשובה היא - ממש לא. "באתי על תקן עזרה לאיתן, לעזור לו לראות דברים אחרת". ואין מצב שהוא יתן למישהי להתעלק עליו. חבל. גם לוי מיהר להבהיר לנו שהוא לא מתכוון לחבל לכוכב הבית ביחסיו עם הבנות, ולא רק כי הוא כבר נשוי לקארין כהן. את הידע שלו ממוסד הנישואים לוי מתכוון לשתף עם אורבך: "אני פה על תקן יועץ זוגיות".

אבל אנחנו מחכות לרגע שקובי פרץ יעשה בבית חאפלה כשגם הבטיח להרים הופעה, וגם הבטיח למצוא לאיתן את המיועדת. וואלה! סלבס מתה לשדך לך את אתי חזן לטיפול הבהרת שורשים משותף.

צפו בשידור חי מסביב לשעון ב"הדור הבא 24/7"

בואו להיות חברים של "הדור הבא 24/7" בפייסבוק

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully