וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיעה מהוליווד

לירוי שופן

11.5.2011 / 9:00

רגעים לפני הפרימיירה ל'מהיר ועצבני 5', גל גדות חושפת לראשונה את השמלה הגרנדיוזית שעוצבה במיוחד עבורה לשטיח האדום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גל גדות, שחר דצינגר ולימור זהר שביט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערב (רביעי) תערך בתל אביב השקה מקומית לסרט ההוליוודי 'מהיר ועצבני 5', אירוע הגורר תשומת לב רבה פי כמה מהרגיל, בעיקר בזכות העובדה שהדוגמנית והשחקנית גל גדות מופיעה בסרט בתפקיד מפתח. גם סוגיית השמלה שבחרה גדות ללבוש, עניין פעוט באירועי השקה מקומיים, הפכה למשמעותית לאור היקף הפרימיירה, שמסתמנת כבעלת יומרה לשחזר את הזוהר המוכר מאירועים מקבילים בחו"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתוקף העניין, גדות תופיע בשמלה שעוצבה עבורה במיוחד על ידי שחר דנציגר מצוות קו הנשים של קסטרו. תמונות מחדר המדידות מגלות שמלת מעטפת ארוכה העשויה 15 מטרים של שיפון משי בצבע קורל-וורדרד, בקווים רכים ובצללית המדגישה בעדינות את הכתפיים. זו נאספת בחגורת בד תואמת ונדיבה, המסתלסלת מטה, ושרוולים שקופים למחצה, אשר מעניקים לה נופך רומנטי ואצילי במקצת, כזה המהדהד בשקט אופק לשנות ה-70. גישה מעט שונה, ואלגנטית פי כמה, מתמהיל שמלות הקוקטייל הצרות, הקצרות והכהות, שהיו מקובלות כאן עד כה.

תהליך יצירת השמלה ארך למעלה מחודש, וכלל לדבריו של המעצב דיאלוג בינו לבין גדות ולימור זהר שביט, הסטייליסטית של המותג. "הצבע הכתיב את השמלה", מספר דצינגר. "היה חשוב לנו שהוא יתכתב עם הקולקציה העכשווית שלנו, ועם טרנד בלוקי הצבע. בהתחלה תפרנו גרסה בשחור, שהייתה יפה, אבל אז החלטנו שאנחנו רוצים להפגיז עם צבע שיבלוט על השטיח האדום".

על אף שזו אינה הפעם הראשונה שהסטודיו לעיצוב יוצר בגד קונקרטי עבור גדות, המשמשת כפרזנטורית של המותג, שמלת הפרימיירה הזו מתבררת כבעלת ערך מוסף מעבר להיותה עיצוב נעים לעין. למעשה, דצינגר רומז לכך שהיא עשויה לסמל נקודת מפנה בגישה של קסטרו. כידוע, המותג מתמקד באופנה מהירה ונגישה. על אף שאין בכוונתם לסטות מפלח השוק הזה, תהליך יצירת השמלה מגלה פן רהוט, מקורי במידה ועשיר בחומרים, המאפשר לקסטרו לקשור את שמה עם אופנה יוקרתית יותר, שאינה מיוצרת בכמויות ענק. "נראה איך יהיו התגובות, בגדול זה יכול לקרות", הוא מציין כשנשאל האם ישנו סיכוי שקסטרו תתחיל ליצור שמלות נוספות, עבור ידועניות אחרות ובכלל, בהזמנה אישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם אם זוהי רק שמלה אחת, אין להקל ראש בסיפור. נדיר שידועניות, אולי מלבד קייט מידלטון, מגיעות לאירועים הנחשבים נוצצים בשמלות של רשתות. אמנם גדות היא הפרזנטורית של קסטרו, אבל השמלה נוצרה עבורה באופן פרטני, ונדיב פי כמה הן מבחינת החומרים עצמם והן מבחינת רף העיצוב. כלומר, היא לובשת את שם המותג, אבל לא את ההיצע העונתי שלו. זוהי אקסקלוסיביות המייצרת פרסטיז', שעשויה לדרבן לא רק קסטרו אלא רשתות נוספות לפעול באותה הדרך, לטשטש עוד יותר את הגבול בין אופנה מהירה לאופנה איטית, הנתפרת בתהליך ארוך של דיאלוג. הגבוה והנמוך, מאבדים פעם נוספת את כיוונם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully