וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ברברית

לילה אודינייב

13.12.2010 / 13:21

למרות שרוב צילומיה נמצאים דווקא במדורי הרכילות, הגישה הדוגמנית תלונה נגד רשות שדות התעופה, אחרי שאלו לא הגנו בגופם עליה מצלמי הפפראצי . וואלה! סלבס מוציאה מהאילוז'

מלחמתה של בר רפאלי נגד צלמי הפפראצי, שהביאו אותה לשערי העיתונים, ממשיכה.

הברברית כתבה מכתב תלונה לרשות שדות התעופה בטענה שאלו לא הגנו עליה בגופם נגד עורבי הפפראצי, כשאפשרו להם להסתובב בשדה כאילו היה שטח ציבורי לכל עלובי החיים, ולצלם אותה.

בר רפאלי במסיבה של ארמאני בניו יורק, ספטמבר 2010. Rob Loud, GettyImages
מלא פרצופים. רפאלי/GettyImages, Rob Loud

ברביעי שעבר, הגיעה מיז רפאלי לשדה "בן גוריון" וניתקלה שם במספר צלמים שחיכו בכלל לאסתי גינזבורג. בעלי העדשה החלו מקליקים על הדוגמנית אך בשלב מתקדם, אחרי שחטפה חרופה ועפו לה הוורידים בראש והרגליים, החלה כמו כל הפרחונות בפעולת הכפיים, וכיפכפה באלימות את אחד הצלמים. ברברית כבר אמרנו, נכון?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פחות משבוע אחרי התקרית, רפאלי ומשפחתה פנו לעו"ד יוסי מילר שהגיש מכתב תלונה נגד "אל-על" ורשות שדות התעופה, על כך שלא התייחסו לרפאלי, ולא שמרו על ביטחונה האישי. התלונה טרם קיבלה מענה או התייחסות כלשהי.

- עו"ד מילר, לא קצת הגזימה זאתי?

- "אנחנו לא מתייחסים לפפראצי שאסור להם לצלם, אלא לכך שהם חדרו לאזור הסטרילי, עלו על המסוע של המזוודות, זה שטח שהוא לא נגיש לאף אחד. ההתייחסות שלנו היא מצידה של בר רפאלי, אבל זה עלול לפגוע גם בשאר הנוסעים, וצריך לטפל את עניין הביטחון של המקום".

- מרשות שדות העופה נמסר: "פנייתו של בא כוחה של הגב' רפאלי התקבלה ברש"ת. רשות שדות התעופה אינה צד ליחסים שמנהל נוסע זה או אחר עם אמצעי התקשורת. כפי שידוע לכם, כגוף תקשורת המצלם ידוענים מעת לעת, הצילום בשטחים הציבוריים מותר ולא מדובר בעבירה על החוק.

במידה והנוסעת מצאה עצמה מותקפת יכולה היתה לפנות לגורמי המשטרה האחראים על שמירת הסדר הציבורי. אנשי הביטחון בנתב"ג תפקידם לדאוג לשמירה לביטחון הנוסעים והמטוסים והם מבצעים מלאכתם החשובה במסירות ובנחישות".



וואלה! סלבס יודעת שרפאלי חברה של נעמי קמפבל, אבל האני, עוד דקה ואת סייקו כמוה, שימרי את ידייך לעצמך, קאפיש?

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully