וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופית טייב אכזרית

לילה אודינייב

21.11.2010 / 14:00

חופית טייב, שמבלה את זמנה החופשי במסיבות פרטיות אצל אייל גולן, שברה את כל שיאי חוסר הטאקט כשקראה למלכות הדראג קיי לונג ואושרי אריה: "מחלות". וואלה! סלבס עושה עליך דיליט

מתמודדת ה"היפה והחנון" חופית טייב, שמעריצה את הגיי אייקון פריס הילטון, פותחת קו עם קהילת הלהט"בים. ביום שישי האחרון, ההילטון וונאבי הגיעה לאיוונט של חברת הקוסמטיקה "מק" שנערכה למען המלחמה באיידס.

אנשים שהיו במקום סיפרו לוואלה! סלבס כי בזמן שטייב התראיינה לתכנית של גיא פינס, הבחינה במלכות הדראג קיי לונג ועושרי אריה שנכנסו למקום, והכריזה: "הנה הגיעו המחלות", ואף רמזה כי הגיעו בגלל שיש להן איידס. מה?! מאוד פוליטיקלי קורקט ומתחשב מצידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהסבירו לה שהיא צריכה להתנצל, ניגשה טייב אל הלונג ואריה והתנצלה בפניהם והסבירה שהכל נאמר בהומור. באמת? אותנו זה דווקא לא הצחיק.

- עושרי, נעלבת?

- "חופית היא פשוט בן אדם דוחה. הגעת לאירוע למען המלחמה באיידס וזה מה שאת אומרת? למה הגעת בכלל? כמה טיפשה את יכולה להיות? אין לי תשובות לשאלות האלו, אנחנו פשוט מזועזעים שבישראל 2010 יש התנהגות כזאת."


- חופית, ת'אמת? אין הומואיות בנתניה?

- "יצאתי מה זה בלונדינית. התנצלתי במקום, סגרתי איתם בנשיקה וחיבוק, ואני מתנצלת שוב: סטייסי ואני הולכות להתנדב בוועד למלחמה באיידס".


וואלה! סלבס ממליצה לך לפעם הבאה לשנן את המשפט הבא: תהיי יפה ושתוקה, או קיי?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully