וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאבלימינל והצל מחוממים

לילה אודינייב

11.8.2010 / 11:05

הזוג הגרוש, שוואלה! סלבס לא היתה רוצה להיות זאת שכותבת את הסכם הממון שלהם, פותח מגה סכסוך חדש, ומצרף למלחמה את הפייסבוק. וואלה! סלבס מניחה פרח על קברם של טופאק שקור ונוטוריוס ביג

קובי שמעוני ויואב אליאסי, סאבלימינל והצל בשבילכם, שוב מתכסחים. לפני יומיים הוציא אחיו של הצל, איתמר אליאסי, סולן כלא שש, את השיר "סאבלימיז"ל", בו הוא מקיא את כל מה שהוא חושב על הסאב: "מכרת חברים בשביל כסף", "מי שמדבר על אמא שלי בעיתון, מסיים באותו מקום רק בעמוד האחרון", "נוכל, לא עושה כלום וגונב את הקרדיט", וכו'.

הצל העלה את הקליפ לוול שלו בפייסבוק. כעבור שעה עשה הסאב דונט לייק עצבני, ומחק מרשימת החברים שלו את האחים אליאסי ואת כל מי שהגיב לפוסט.

הצל העביר בחזרה מסר לחבר לשעבר: "היום, אחרי שנה וחצי של סכסוך, לכלוכים וריבים תקשורתיים עם שותפי וחברי לשעבר קובי שמעוני המכונה סאבלימינל נמחקתי רשמית מהפיסבוק שלו. למה אלוהים, למהההההההההההההההההההה?".

- איתמר אליאסי, בטן מלאה?
- "כתבתי את השיר לפני שנה וחצי, אבל רק עכשיו הרגשתי שזה הזמן להוציא אותו. זה יצר המון בלגן. בשיר אני אומר רק את האמת ועומד מאחורי כל מילה . אני מבין שהוא מתבאס מזה. במקום למחוק אנשים מהפייסבוק שפשוט יהיה בנאדם יותר טוב".

- יואב אליאסי, הצל, לקחת קשה?
- "נראה לי שהוא לקח יותר מדי ללב, ומחק אותי מהפייסבוק. אני לא מחקתי אותו כשהוא לא הזמין אותי לחתונה שלו".

- עופר מנחם, מנהל היח"צ של סאבלימינל, גן ילדים?
- "קובי עסוק בסיום הקלטת אלבום חדש ויש לו סינגל שמככב במצעד ההשמעות. הוא לא מתעסק בסכסוכים אלא בעשייה מוזיקלית".

וואלה! סלבס דווקא לייק שסוף סוף יש פה טראש אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully