וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25-29 ביולי, לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

25.7.2010 / 13:19

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והשבוע תאכלו עוגה עם קצפת וסוכריות לכבוד מאט לה-בלאנק, סנדרה בולוק, ארז טל ועוד

25 ביולי

מאט לה-בלאנק

השחקן, שמאז שגילם את ג'ואי טריביאני ב"חברים", וואלה! סלבס חולמת שיגיד גם לה את המשפט "האו יו דואינג", חוגג 43. לא מעט דובר על כך שהוא שחקן של תפקיד אחד, ועל זה יוכלו להעיד האנשים שיצרו את הספין-אוף המוזר "ג'ואי". אבל היי, יש כאלה שגם את זה אין להם (ראו דוגמה: ג'ואי טריביאני).

עוד חוגגים ב-25 ביולי

- המגיש גיא פינס, חוגג 44

- המגישה אושרת קוטלר חוגגת 45

26 ביולי

סנדרה בולוק

השחקנית, זוכת האוסקר, שלקחה לג'ניפר אניסטון את התואר הנבגדת הלאומית ממש אחרי שסיימה לגנוב ממנה את תואר הסוויט-הארט של אמריקה, חוגגת 46. אם תשאלו את בולוק, בעלה הבוגדני ג'סי ג'יימס, מת מבחינתה, וגם אם תשאלו את ויקיפדיה.

קווין ספייסי

עכשיו תתרכזו! איפה גילם החוגג היומי שלנו קווין ספייסי את התפקיד הראשי? א. ה"סופרנוס" ב. "אמריקן ביוטי"? ג. "נאמנות גבוהה" או ד. כל התשובות נכונות. את התשובה תמצאו בגוגל, ובינתיים נגיד לקווין מזל טוב ליומולדת 51, ונאחל לו שאף אחד לעולם לא יבלבל אותו יותר עם ג'ון קיוזק, ג'יימס גנדולפיני, דודי כהן או אבי ניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קייט בקינסייל

השחקנית שכשאלוהים הגדיר מה זה "פני מלאך", הוא בטח התכוון אליה, חוגגת 37. חוץ מהעובדה שהיא מהממת (כבר אמרנו?), בשנת 2001 היא שברה את ליבה של וואלה! סלבס אחרי שגילמה את מושא אהבתם של בן אפלק וג'וש הארטנט בסרט "פרל הארבור".

עוד חוגגים ב-26 ביולי

- הזמרת רונה קינן, חוגגת 31

- הזמר מיק ג'אגר, חוגג 67

- השחקנית הלן מירן, חוגגת 65

27 ביולי

ארז טל

הגאון הטלוויזיוני שאם הוא היה מקבל שקל על כל תכנית שהוא ממציא, אבל בעצם למה לו?! כשהוא מקבל על זה מיליונים, חוגג 49. עד כה, כל דבר שארז טל נגע בו הפך לזהב, אולי מלבד הפרצוף של שי גולדשטיין.


עוד חוגגים ב-27 ביולי

-השחקנית עירית קפלן, חוגגת 37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully