וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18-22 ביולי, לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

18.7.2010 / 10:38

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והשבוע תאכלו עוגה עם קצפת וסוכריות לכבוד גילה אלמגור, יון תומרקין, סלינה גומז, דודי בלסר ועוד

18 ביולי

וין דיזל

השחקן שבזכותו העולם למד את מה שהישראלים ידעו מזמן, את העובדה שגל גדות לוהטת, בן 43. אל תטעו! למרות קרחתו הנוצצת, זרועותיו השריריות והתפקיד בסדרת סרטי ה"מהיר ועצבני", הוא משחק מידי פעם גם בתפקידי עומק מרגשים בסרטי איכות כמו "גבר מי שמטפלת".

19 ביולי

יעל אבקסיס

האישה והמעיל, חוגגת 43. מלבד ההישג האדיר שהוא להיות אשתו וגרושתו של ליאור מילר, לאחרונה היא גם זכתה בשחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה, בגלובוס הזהב הישראלי, על תפקידה בסדרה "חטופים", מרגש.

מאיה רוטמן

המקום השני של "כוכב נולד 4", שהשם שלה באופן מפתיע עדיין מצלצל מוכר, חוגגת היום 25. ביחס לקריירה הקבורה של ג'קו אייזנברג, והמקום השלישי של רפאל מירילא, אפשר בהחלט להכריז על רוטמן כ"הצלחה מסחררת".

עוד חוגגים ב- 19 ביולי

- אלון ריינהורן, חוגג 39

- מושיק גלאמין, חוגג 31

20 ביולי

קרלוס סנטנה

המוזיקאי והגיטריסט הותיק שאם לא הדואטים Maria Maria" עם וייקלף ז'אן, "Smooth" עם רוב תומאס ושמונה פרסי הגראמי בשנת 99', וואלה! סלבס בכלל לא היתה יודעת שהוא קיים, חוגג 63. למי שתוהה מה זה השפם המוזר שמודבק על פרצופו, התשובה: הוא מקסיקני

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

20 ביולי

שי גבסו

האיש שהכניס ללקסיקון העברי את המשפט "שירו איתי ניצנים" והיה הדבר הכי קרוב לאליל נערות שיכול להיות בישראל, בן 26. למרות שהוא זנח אותנו לטובת אלוהים אנחנו עדיין אוהבים אותו ומאחלים לו לצאת לדאבל דייט עם צביקה יחזקאלי.

עוד חוגגים ב- 20 ביולי

- לילה מלקוס, חוגגת 37

21 ביולי

רובין וויליאמס

השחקן שוואלה! סלבס מתעייפת רק מלהסתכל עליו, סוגר היום 59 שנות עודף אנרגיה. נאחל לו להפסיק לדובב סרטים מצויירים ולהתחיל להשתתף בכמה שיותר סרטים שכוללים את בן אפלק לצידו, ככה שאף אחד לא יבלבל אותו יותר עם רובי וויליאמס.

ג'וש הארטנט

הגבר שוואלה! סלבס פשוט מאוהבת בו, ואם כל החיילים האמריקאים היו נראים כמו שהוא נראה ב"פרל הרבור" , וואלה! סלבס כבר מזמן היתה עוברת לעיראק, בן 32. נאחל לו לעשות את וואלה! סלבס וכמה שיותר מהר

22 ביולי

יון תומרקין
הנמסיס של עוזהבי והג'ובניק ביום-ערפד בלילה, חוגג 21. למרות שאבא שלו יגאל, ממש מפחיד את וואלה! סלבס היא עדיין מודה לו שפיסל ילד כזה יפה, והכי חשוב: סגור על עצמו בעניינים רומנטיים. נאחל לו את עמית פרקש או שלא.

סלינה גומז

למרות שוואלה! סלבס נשבעה לא לציין את ימי ההולדת של אלה שנולדו אחרי שנת 90', אחרי מתיחת הפנים והרמת העפעפיים שעברה, ליבה התרכך והיא בכל זאת החליטה לספר לכם שסלינה גומז, הגרסה ה"צעירה" של ונסה הדג'נס חוגגת היום 18. נאחל לה מזל טוב ותתבגרי (באמת!)

דודי בלסר

הגבר שקשה להחליט מה אצלו יותר הורס את הבריאות, הריבועים בבטן, החיוך או העובדה שהוא עורך דין בן 33. למי ששאל לאן נעלם השלט שלו מאיילון, יכול למצוא אותו ככיסוי המיטה של וואלה! סלבס.

גילה אלמגור

המלכה האם, שלא מומלץ לשאת את שמה לשווא, בת 71. בגלל שמתוך ריספקט וואלה! סלבס לא רוצה להגיד עליה משהו רע, מהיכרות מעמיקה עם עצמה היא פשוט תשתוק, ולא תרחיב על תפקיד חייה לצד רן דנקר, בסדרת המופת "השיר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully