וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11-15 ביולי, לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

11.7.2010 / 0:10

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והשבוע תאכלו עוגה עם קצפת וסוכריות לכבוד יונית לוי, מיכאל הנגבי, הריסון פורד ועוד

11 ביולי

ליאל קולט

האיילת זורר של המוזיקה חוגגת 21. למרות גילה הצעיר קולט כבר הספיקה להוציא סינגל עם ה"סקורפיונס" ואפילו שרה דואט מרגש עם הזמרים הדגולים סטינג וביל קלינטון. לפני שתכריזו עליה כגאווה ישראלית, מומלץ לדעת שבשנת 2006 היא השתתפה באירוויזיון מטעם שוויץ.

עוד חוגגים ב-11 ביולי

- מעצב האופנה ג'ורג'יו ארמאני, בן 76

- המוזיקאי ערן צור, בן 45

- הראפר צ'ינו, בן 39

12 ביולי

יונית לוי

האישה הראשונה של הטלוויזיה, שאפילו אם היתה עובדת ב"ארומה" ההודעות שלה היו נשמעות הכי דרמטיות, חוגגת היום 33. למרות מגוון כינויים שלקוחים מעולם האסקימוסים שנדבקו לה במשך השנים, אין גבר שלא היה מתחלף עם עידו רוזנבלום בשנייה. מה נאחל לה ליומולדת? אחרי שראיינה את ברק אובמה ויצאה עם נהג מונית, מה עוד אישה צריכה בחיים?

מיכאל הנגבי

הסהרורי היחיד שיודע מה איילות עושות בלילות ובלי קשר לזה ימכור את אמא שלו בשביל בדיחה, חוגג 31. אמנם ממרומי גילו הוא נראה מאוד בריא, אבל לפני מספר שנים, לאחר שיצא עם יעל גולדמן, הוא נדבק במחלה חשוכת המרפא בשם "סינדרום ציון ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ביל קוסבי

האבא הטלוויזיוני שתמיד מזכירים שהוא היה השחור הראשון שקיבל תכנית משלו, בן 73. בלי שום נגיעה גזענית, וואלה! סלבס מבקשת שמישהו יזכיר לה על איזו תכנית מדובר, "הנסיך המדליק מבל אייר" או "אריזה משפחתית"?

13 ביולי

הריסון פורד

האינדיאנה ג'ונס שחייב ללמוד להגיד "לא!", על זה יעיד הסרט האחרון בסדרה, חוגג היום 62. הגברבר שנולד לאם יהודייה הוא למעשה חלומה של כל אישה. באחת הסצינות המפורסמות בסרט "מלחמת הכוכבים" הנסיכה ליאה התייפחה בפניו על אהבתה. עפ"י התסריט הוא היה אמור להשיב לה שגם הוא אוהב אותה, אבל פורד פשוט אילתר "אני יודע!" רומנטי. לא מלך?

14 ביולי

דנה ספקטור

המחוברת שעוקפת בקלות את כל גברי "מד מן" במספר הסיגריות שהיא מעשנת ביום, חוגגת 39. נסכם במזל טוב קצר, כדי לא לזכות בטור קורע לב שעוסק במנופאוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully