וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדנה קנטי מאוימת

לילה אודינייב

3.1.2010 / 16:46

בני משפחתה של שונאת החוקים המטומטמים לא התרגשו מהאיומים שהתקבלו השבוע מעשרות מתקשרים אלמונים - עד שגם הבת הצעירה התחילה לקבל אותם. וואלה! סלבס מנתקת

עדנה קנטי, האישה שגרמה לוואלה! סלבס להכין לעצמה קפה רק אם יש גדר בסביבה, עסוקה בימים אלה בעיקר בהפרת הכללים של האח הגדול, אך כל בני משפחתה עסוקים כבר שבוע שלם דווקא בהדיפת מבול של שיחות טלפון נזעמות.

המתקשרים, שרק חלקם טרחו לעשות זאת ממספר חסוי, מאיימים על עדנה ועל בני משפחתה, מקללים אותה, מכנים אותה "טלי פחימה", מאחלים לה להיפגע בפיגוע ועוד. התגובות הזועמות מגיעות על רקע דעותיה השמאלניות של עדנה וההתבטאויות השונות שלה בדבר התנהגותם של חיילי צה"ל במחסומים.

מקורבים למשפחת קנטי, סיפרו לוואלה! סלבס כי בני המשפחה, שרובם בוגרים, לא התרגשו מהאיומים וניסו להתעלם מהדברים. אבל כשהמתקשרים איתרו את מספר הטלפון הסלולרי של בתה בת ה-15 של עדנה, והשאירו לה מגוון קללות בתא הקולי, הם החליטו להגיב. לאחר התייעצות עם הפקת "האח הגדול" הגיעו בני המשפחה להחלטה שאם בשבוע הקרוב המצב לא ישתפר, ואף יחמיר, הם יגישו תלונה במשטרה.

- יעקב קנטי, בעלה של עדנה, שומר מחוץ לבית כבר יש?
- "עדנה לא כל כך קיצונית כמו שעשו ממנה בפרומואים ובעריכת התכנית. היא בסך הכל עוזרת במחסומים, ומביאה לשם בגדים. אני מקליט את כל השיחות ושומר את ההודעות, כדי שאוכל לשלוח אותן כראיות למשטרה".

וואלה! סלבס משאירה הודעות נאצה ואיומים רק בתיבות האקסים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully