וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בובליל חינוכי

לילה אודינייב

12.8.2009 / 14:27

אחרי שרקח שיר לעמותת אור ירוק, ראש השבט של המדינה ממשיך למשימה הבאה: ספר ילדים עם פתגמים פרי מוחו הקודח. וואלה! סלבס קוראת בקול רם

יוסי בובליל, מי שלימד את וואלה! סלבס לצרוח עד שיקשיבו לה, כותב ספר ילדים. בובליל, שהבין כי היכולת שלו להמציא חידודי לשון, ניבים וביטויים היא מה שהשאיר אותו בבית האח הגדול ובחשבון ה-smsים של הצופים, החליט לעשות עם זה משהו פרודוקטיבי. הספר שיוסי כותב בימים אלה יכיל עשרה סיפורים קצרים, עם מסר חינוכי לילד ולהורים, אבל הכי חשוב - כל אחד מהסיפורים ייבנה סביב פתגם שבובליל עצמו המציא. הרעיון הגיע מיוסי עצמו, שטען בשיחה עם וואלה! סלבס כי: "ככה הפואנטה הכי תישאר לילד בראש".

בובליל כבר הספיק, בעזרת אשתו ורד, לשרבט ארבעה סיפורים, כל אחד כעמוד וחצי, וכבר בסוף החודש הוא מתכוון לסיים ששה סיפורים נוספים. הסופר הטרי מתכנן להצמיד ליצירתו גם קלטת, שתקריא את הסיפורים בקולו הענוג. בשבוע שעבר פנה בובליל להוצאת "ידיעות אחרונות", ממנה לא קיבל מענה, ולהוצאת "שוקן" כדי לנסות את מזלו, שם ביקשו ממנו לשלוח אליהם סקיצות כדי שיראו על מה מדובר. בינתיים יוסי ממתין, ואומר על זה: "הסבלנות מרה, אך פירותיה מתוקים".

- בובליל, מה הלאה? תלמד ילדים בלט קלאסי ופסנתר?
- "אני מספר לילדים סיפורים במשפחה שאני מוציא מהראש תוך שנייה - אז למה שאני אשב בשקט? כל הפתגמים שלי חינוכיים ועם השכלה, כל פתגם שהוצאתי יש בו גם מסר לחיים".

- הוצאת שוקן, בובליל יישב על המדפים שלכם ליד ש"י עגנון?
- "הוצאת שוקן שומרת על הפרטיות של הפונים אליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully