וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני מוגזם

גיל משעלי

23.9.2008 / 8:38

וואלה! סלבס מגישה את הפרטים המעט מופרכים על ביקור החיפושית בישראל, כולל פסנתר בסוויטה, משרת אישי ויועץ קולינרי. צפו בפינוקים

מערכת וואלה!

צילום: נועם אשל
עריכה: ענת ברק

פול מקרטני, הבריטי שלא מפסיק לעשות כסף מלהקת בנים שהתפרקה לפני 40 שנה, יגיע הערב לביקור בארץ, במהלכו גם יופיע בפארק הירקון ביום חמישי בערב. מקרטני יתארח מהלילה ועד ליום שישי במלון דן תל אביב, וכמובן שזה מביא איתו עוד פירוט כיאה לדיווה מבקרת, אז ככה:

ראשית, אל נא תחשבו שמדובר בחדר בית מלון חמישה כוכבים - לא ולא. סר פול מקרטני הזמין לא פחות מ-21 סוויטות לו ולפמלייתו. מקרטני עצמו יתארח בסוויטה המלכותית, שלבקשתו הוכנס אליה פסנתר. בעבר התארחו בסוויטה הזו עוברי אורח ופושטי יד כמו ביל והילרי קלינטון, אל גור, מייקל ג'קסון, מדונה, כריסופר ריב, 2U, פיל קולינס, ריצ'רד גיר, שרון סטון ועוד.

שטחה של הסוויטה המדוברת הוא 190 מ"ר, כשלאורכה מרפסת פרטית הצופה אל הים. בסלון פינת עבודה ופסנתר, במיוחד בשביל פול. בנוסף מקרטני יתרווח בחדר אמבטיה, שני חדרי שירותים, מקלחת, וג'קוזי הצופה אל הים.

החיפושית יביא איתו ארצה יועץ קולינרי אישי, שייכנס למטבח של שף המלון עובד אלפייה, ויכין איתו את המאכלים שהחך של פול חושק בהם, או את אלה שהרופא מרשה לו (בכל זאת, האיש לא צעיר יותר). לסוויטה צמוד בטלר משירות הבטלרים (משרתים בבריטית) של המלון, לרשותו של פול מקרטני במהלך כל הביקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully