וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה מורעבת?

גיל משעלי וענת קם

13.7.2008 / 17:37

הזמרת ביקשה ביס במסעדה דווקא מהכתב שפרסם עליה כתבה לא כל כך מפרגנת ממש לא מזמן, ואחר כך גם צחקקה לו מאחורי הגב. גם וואלה! סלבס נוטרת טינה

ריטה, זמרת ברנסאנס, הגיעה בחמישי האחרון אל המסעדה הברנז'אית קנטינה, יחד עם השופט גל אוחובסקי. השניים קלטו בזווית העין את רז שכניק, שהוא, למי שהספיק לשכוח, אחד משני כתבים שפרסמו כתבה בלתי מפרגנת בעליל על ריטה, ממש לאחרונה. אם חשבתם שהתחילו שם מכות, תחשבו אפילו יותר מוזר – ריטה ניגשה אל שולחנו של שכניק ושאלה אותו, "אפשר ביס?". סועדים שהיו במקום מספרים ששכניק הסתובב אחורה, קלט עם מי יש לו עסק והתמלא פליאה. אלא שריטה לא חיכתה, אמרה לשכניק שהיא מוותרת, והלכה לכיוון של אוחובסקי שחיכה לה מחוץ למסעדה. אותם סועדים שנכחו בסצנה הביזארית אומרים שהשניים החלו לצחקק כאילו היה מדובר בתוכנית של יגאל שילון.

למי שלא קרא עיתונים בשנה האחרונה – בסוף דצמבר פרסמו שכניק ורועי בהריר כתבה מקיפה על ריטה במוסף "7 לילות", שעוררה מהומה רבה. בין השאר, השניים פירטו את הסיבות לאי הצלחתה של הזמרת בשנים האחרונות, התנהלותה האישית וסיפור הפרידה שלה מרמי קליינשטיין. בעקבות הכתבה נוהלה מלחמה תקשורתית של ממש בין הדוברת של ריטה, רונית ארבל, הדובר של הד-ארצי, עופר מנחם, ואנשי מוסף "7 לילות", שגררה האשמות קשות כלפי העיתון. התחקיר של העיתון הביא לסרט המשך בערוץ 2, ובו דיברה ריטה בדמעות על הכתבה.

רונית ארבל בשם ריטה: "פגישה, חצי פגישה, מבט אחד מהיר, קטעי ניבים סתומים – זה די... ושוב הציף הכל, ושוב הכל הסעיר, משבר האושר והדוי".

רז שכניק סירב להגיב לידיעה.

וואלה! סלבס לא אוכלת מפה לפה, כי זה מגעיל, ולא אוכלת בכלל, כי זה משמין.

  • עוד באותו נושא:
  • ריטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully