וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת מנוע

נרקיס טפלר

11.6.2008 / 10:35

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו מניעה נגד הזמר, לפיו נאסר עליו לעבוד על חומרים חדשים עד לתום המשפט בינו לבין הד ארצי. סקעת יערער לביהמ"ש העליון

הראל סקעת לא יוכל לעבוד על חומרים חדשים עד לתום ההליך המשפטי בינו לבין חברת התקליטים הד ארצי - כך החליט הבוקר בית המשפט המחוזי בתל אביב. מדובר בצו מניעה ראשוני שדרשה חברת התקליטים הד ארצי במשפט שהיא מנהלת נגד הראל סקעת, לפיו סקעת לא יוכל להמשיך להפיק את אלבומו השני ולעבוד על שירים נוספים.

לפני חודשיים נתבע סקעת על ידי חברת התקליטים, עמה היה חתום על חוזה לשלוש שנים. לטענת החברה, ההסכם תקף עד לאמצע מאי 2008, או עד לאחר יציאתם לאור של שני אלבומי אמן של סעקת. לפי החוזה, הזמר היה אמור להקליט את אלבומו השני, כמו את הראשון – "הראל סקעת", דרך חברת התקליטים, ואף נאסר עליו לעבוד על חומרים אחרים בחברות אחרות.

לפני תום החוזה, נודע להד ארצי , לטענתם, שסקעת עובד בחשאיות על אלבום שני ואף מנהל מגעים עם חברות אחרות, והוא ממתין לסוף תקופת ההסכם כדי להוציאו לאור.

אלון שמעון, סוכנו של סקעת, אמר בתגובה: "זאת החלטה ראשונית בלבד בתיק הזה. לצערי הרב הד ארצי השיגה את מטרתה הראשונה - פגיעה בשמו הטוב של הראל, ואת מטרתה השניה – לחבל בקריירה של הראל, בניצול ציני. על זה טחנות הצדק, לצערי הרב, לפעמים טוחנות לאט. אנחנו ניאבק על כך עד הסוף למרות הכל, ובמקביל, נגיש ערעור לגבי צו המניעה לבית המשפט העליון".

מהד ארצי, המיוצגת ע"י משרד עורכי הדין תדהר-צור, נמסר בתגובה: "הד ארצי מתייחסת לאמניה כאל הנכס המרכזי והמוביל שלה. הד ארצי נהגה במקרה הראל סקעת ביושר הגינות וניקיון כפיים, ליוותה את הראל מתחילת דרכו והשקיעה מאמצים רבים בקידומו וטיפוחו תוך מתן סיוע מקצועי תומך שסייע רבות להראל להשיג את ההצלחה הרבה אותה השיג. מתחילת הדרך ניסתה הד ארצי להגיע להבנה עם הראל על מנת להבטיח את המשך יחסנו התקינים עם האמן. לדאבוננו בחר הראל באופן חד צדדי לקבל החלטות מנוגדות בצורה בוטה להסכם עימו תוך התנהלות שלא הותירה להד ארצי ברירה אלא לפנות לעזרתו של בית המשפט. בית המשפט קבל את טענת החברה ופסק לטובתה. גם היום, כמו בתחילת הדרך, נשמח ליישב את חילוקי הדעות בדרכי נועם והידברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully