וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניראל קאראנתינג'י משתחררת

3.12.2007 / 10:45

סוכנות יולי החליטה להגיד הבוקר לזוכת הדוגמניות שלום ולא להתראות. למה? כנסו כנסו, יש מספיק לכלוך לכולם

ניראל קאראנתינג'י, הנסיון של ערוץ 10 לייצר דו קיום, לא תיוצג יותר בסוכנות יולי, בה היתה חברה מרגע זכייתה בעונה השניה של "הדוגמניות". הבוקר הודיעה הסוכנות לניראל כי אין בכוונתם להמשיך ולייצג אותה יותר. על פי גורמים בסוכנות, ההחלטה נובעת ממה שכינו "התנהלות לא מקצועית בצורה קיצונית ובעיות משמעת וגישה חריפות". גורמים בתעשייה סיפרו לוואלה! סלבס כי "בשנה האחרונה יצרה ניראל לסוכנות מספר קונפליקטים ובעיות. היא נהגה באלימות כלפי שוטרים במסגרת ביקור שלהם בביתה, ובנוסף גם יצרה אי נעימות לסוכנות כשהתנהגה בצורה לא הולמת במסגרת פגישות שאורגנו לה עם סוכנויות דוגמנות בינלאומיות שהוזמנו לארץ. זה יצר להם שם רע בהכרה העולמית, וידוע שיולי עובדים הרבה בחו"ל".

מקור אחר מקורב לסוכנות סיפר כי "כשהסוכנות ביקשה לסגור לה קמפיינים גדולים היא התנהלה בצורה לא מקצועית ולמרות שניסו לשלב אותה בתעשייה היא יצאה לא פעם נגד ערוץ 10 והפקת "הדוגמניות" ונגד הסוכנות שלה, מה שגרם להרמת גבה ולתהייה אם כדאי בכלל להשאיר אותה בסוכנות".

דני לוי , הדובר של סוכנות יולי מסר היום בתגובה: "סוכנות יולי אכן הודיעה לניראל כי תסיים את ההתקשרות איתה, וזאת לאור חילוקי דעות הדדיים וקריטיים שהתגלעו ולא אפשרו את המשך ייצוגה בסוכנות. אנו מאחלים לה הצלחה רבה ובטוחים כי תמצא סוכנות חדשה במהרה".

ניראל קאראנתינג'י מסרה "אין תגובה" וניתקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully