וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי דו! כל הפרטים על החתונה של קים קרדשיאן וקניה ווסט

שירות וואלה! סלבס

25.5.2014 / 10:38

השמלה החושפנית של קרדשיאן, הנאום של ווסט, מה לבשו השושבינות, הדרמה המשפחתית ומי שר עבורם במהלך החתונה המדוברת של השנה? כל הפרטים על האירוע באיטליה. וואלה! סלבס אריוודרצ'י

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה באה הכלה. קים קרדשיאן בשמלה של ג'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובבי הריאליטי עצרו אתמול (ש') את נשימתם, כאשר אחרי חודשים של ציפייה, קניה ווסט וקים קרדשיאן אמרו סוף סוף "איי דו" אחד לשנייה, בטקס חתונה מפואר ופרטי, יחסית. אם את השבוע שעבר, בילו בני הזוג, המשפחה וחבריהם בשלל אירועים בפריז - האירוע המרכזי נערך בעיר הציורית פירנצה שבאיטליה.

התמונות מהאיוונט, שנערך במצודת בלוודרה, טירה עתיקה מהמאה ה-16 שממוקמת על גבעה שקטה, התחילו לזרום לרשת, כולל זו של השמלה הגרנדיוזית שלבשה קימי.


עוד רכילות עסיסית:
מביך: בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו חוגגים יחד
לינור מ”האח הגדול” תעשה סקס בבית?
גלית גוטמן והחבר מבלים בלונדון

קים קרדשיאן, קניה ווסט. ספלאש
זה קרה! קים קרדשיאן וקניה ווסט בתמונת חתונה ראשונה/ספלאש

אז לפני שצעדה לעבר חומת הפרחים הענקית שהוקמה במקום לצלילי שירתו של הטנור אנדראה בוצ'לי, הכלה לבית קרדשיאן כבר לבשה שמלת תחרה מלכותית חשופת גב (כולל השובל הארוך ממשי, כמובן), בעיצובו של מעצב בית האופנה ג'יבנשי, ריקרדו טישי.

בהודעה רשמית של המעצב שהוא חברם הטוב של השניים, נטען כי העבודה על השמלה המלכותית ארכה לא פחות משבוע אינטנסיבי של תפירה והתאמות מצידו של טישי. ווסט, בהתאמה, לבש טוקסידו של בית האופנה, כשגם הבייבי נורת' ווסט לבשה שמלה לבנה כמו זו של אמה.

את הארוחה שלאחר הטקס, ערכו מול הנוף המרהיב של העיר פירנצה, כאשר בין הגורמה האיטלקי והשמפניה שהוגשו לכל האורחים - היתה גם עוגת חתונה מרהיבה בגודל של שני מטרים. במהלך החגיגה הנוצצת, חברם הטוב של בני הזוג הזמר ג'ון לג'נד, הקדיש לשניים את השיר "At Last" וקרא להם "ההשראה שלו", כאשר הראפר קיו טיפ הרקיד אותם במהלך המסיבה הסוערת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבלו את הכלה והחתן! קרדשיאן אנד ווסט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הם הגיעו לארוחת הערב החגיגית בארמון ורסאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין האורחים נכחו הבמאי זוכה האוסקר סטיב מקווין, הטניסאית סרינה וויליאמס, אושיית האופנה אנדרו ליאון טאלי והקוסם דיוויד בליין. לא הגיעו (כי העדיפו לעשות בטן-גב בארצות הברית): ביונסה וג'יי זי, ממש כמו בר רפאלי שזכתה בקמפיין שהצטלם בסוף השבוע האחרון.

אבל החגיגות לא היו נטולות דרמה: למרות שהגיע לפריז, אחיה הצעיר של קים, רוב קרדשיאן, לא נכח בחתונה עצמה והעדיף לעשות באותה שעה את דרכו חזרה ללוס אנג'לס. הסיבה להברזה הצורמת של רוברט, על פי דיווחי צהובונים מעבר לים, היא מריבה משפחתית שהתרחשה באותו היום שבו בני הזוג חגגו את ארוחת הערב המקדימה בארמון ורסאי.

חתונה קרדשיאן ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
אורחים ונוכחים. כמה תמונות מהערב המרגש של ווסט וקרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

מזל שכל האחיות התומכות של קים - קורטני, קלואי, קנדל וקיילי - נותרו באזור כדי לחגוג, כאשר כולן (כולל מאמא קריס ג'נר) לבשו שמלות לבנות, לבקשתה של הכלה קרדשיאן. במהלך הערב, החתן ווסט נשא נאום של לא פחות משמונה דקות ובהמשך הערב ביקש לעצור את המוזיקה כמה פעמים, רק כדי לקבל במחיאות כפיים את אשתו (!) קים שהחליפה כמה שמלות נוצצות. הכי מאוהב.


וואלה! סלבס רוצה להתחתן בטירה. הכפר שבאזור השרון. מי מסדר לה פחון שם?


רכלו על החתונה של קים וקניה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully