וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה? התאומות מלול ילמדו לבחינות הבגרות

וואלה! סלבס

25.2.2014 / 11:14

חשבתן שהכוכבות הזהות של "היפה והחנון" לא מסוגלות להשלים משפט רצוף הגיוני אחד? הפתעה, התאומות מלול יעודדו תלמידי התיכון להתכונן לבחינות החשובות. וואלה! סלבס עיפרון

יח"צ - חד פעמי

בסדר, התאומות מירב והודיה מלול, או כפי שאתם מכירים אותן - התאומות מלול מ"היפה והחנון" - אולי לא מוכרות בעולם הריאליטי כעפרונות הכי מחודדים בקלמר, אבל זה לא אומר שהשתיים לא מסוגלות לעודד את תלמידי ישראל ללמוד בבית הספר.

העובדה המפתיעה (?) שהשתיים אפילו לא סיימו את כיתה י' (!) לא מפריעה לתאומות מלול להפציר בבני הנוער המקומיים ללמוד לבחינות הגורליות בחייהם, לפחות בשנים הקרובות - בחינות הבגרות. הכינו את העטים והמחברות ושימו לב.


עוד סיפורים לוהטים?
היפה והחנון: הוידוי המיני של החנון
גלית גוטמן והחבר בבילוי רומנטי
מתמודד הריאליטי שיבשל למלך ירדן

התאומות מלול. teenk,
הן יודעות לקרוא. בערך. התאומות מלול/teenk

שתי הכוכבות ה"יפות", שסוחטות את 15 דקות התהילה שמגיעות עם התכנית כהלכה, נבחרו להוביל את קמפיין עידוד הלמידה לבגרויות של חברת ספרי הלימוד "רכס פרויקטים חינוכיים" - שמשלב קבוצות באפליקציית "ווטסאפ", כמה תלמידים שרוצים להתכונן בהודעות משותפות ושאלות במגוון מקצועות. אה וגם אותן, שיכולות לעזור לתלמידים לזכות בפרסים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
התאומות מלול. teenk,
"רגע, איך מפעילים את המחשב הזה?"/teenk
התאומות מלול. teenk,
פאן עם ספרי הלימוד בשמש/teenk

במסגרת הפרויקט, שיתקיים בזמן חופש פסח, התאומות מלול נשאלות מגוון שאלות במקצועות כמו תנ"ך, לשון, מתמטיקה - שנשלחות לתלמידים ששוקדים על הסיכומים בהיסטוריה, אזרחות ושלל המבחנים החשובים בקבוצות של הודעות משותפות ב"ווטסאפ", המטרה: להעשיר את הידע וגם לפנק אותם, תוך כדי פיצוח הנוסחאות בטריגונומטריה.

בזמן שצולמו לקמפיין הלמידה המשותפת, יחד עם לאון שניידרובסקי, לא רק שקראו כמה ספרי לימוד אלא גם נשאלו מהו עוף דורס (נו, כזה שנמעך על הכביש) והשלימו פתגמים. כמו הקלאסיקה "מרוב עצים לא רואים דובים". סליחה, את היער. נהדר.


וואלה! סלבס יודעת לקרוא, בעיקר את מספרי הטלפון שאנשים משאירים בתאי שירותים ציבוריים.


רכלו על הלימודים של התאומות מלול בפייסבוק

התאומות מלול. teenk,
משקפיים מ"היפה והחנון"? צ'ק! התאומות מלול/teenk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully